Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jen tak..

01. 02. 2005
3
0
2009

Tak tohle jsem nemohla zařadit ani do kategorie \"Blbůstky\" protože je to opravdu naprostá ho...

Při cestování po Praze se lidé, aby jejich štrapucírování bylo co nejsnesitelnější, zabavují různě.

 

Já si třeba krátím chvíli tak, že při čekání na zastávce pozoruji cestující v projíždějících prostředcích MHD: tramvaj (či autobus) chvilku setrvává ve stanici, za jejími okny řada obličejů s nepřítomnými pohledy, zvukové znamení, zavírají se dveře (nebo naopak), vozidlo sebou škubne a všechny hlavičky jako na povel sebou trhnou stejným směrem.

 

No aspoň na okamžik jsou v něčem spolu zajedno, uchichtnu se...


Poulett jsem ráda, že jsem trošku pobavila a dík za návštěvy!

Markel
08. 04. 2005
Dát tip
Líbí, jsou aspoň chvílli zajedno, to je tedy fakt - T

no joo, člověk neví co roupama dělat :) díík! PS: teď už jsem si dlouho ničeho nevšímám, jelikož si na cesty tisknu zdejší dílka..

Kuba_r
07. 02. 2005
Dát tip
Ja delam neco podobneho. Kdyz jsem v tramvaji tak pozoruji lidi na zastavce. :-)

Sunmoon
04. 02. 2005
Dát tip
:o)) zvláštní nápady, zvláštní pohled...Tvůj

Noe1
03. 02. 2005
Dát tip
slovo štrapucírování se mi moc líbí. Hezkej postřeh.

Noe, Slonovino dík za návštěvu!

slonovina2
01. 02. 2005
Dát tip
a venku auta ...No aspoň na okamžik jsou v něčem spolu zajedno, uchichtnu se...u benzínek t

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení

© Dobrý spolek

Nahoru