Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

My lovely Darling I

02. 02. 2005
3
0
1954
Autor
Plia

 Tara vešla do malé kůlny a pečlivě za sebou zamkla. Chvíli potichu poslouchala a potom si oddychla. Dávala velmi dobrý pozor na to, aby nikdo její tajemství neviděl. V kůlně bylo několik vycpaných zvířat, které měly stejnou pózu. Přední pravou nohu nahoře, pootevřenou tlamu a hlava byla mírně pootočená na levou stranu. Tara si jich ale nevšímala. Odsunula velkou krabici a tam našla svoje tajemství. S úsměvem vzpomínala, jak ho našla...

 

Před dvěma měsíci...

 

 "Tak, Taro. Dej nohu na ten šedivý kámen!" radil jí otec. Tara milovala horolezectví. Bohužel jí otec bral jen na malé skály. Tara slezla dolů. Otec jí rozcuchal vlasy a zasmál se. "Tati!" vykřikla se smíchem a bránila si hlavu rukama. "Brok to má rád." bráil se otec. "Ale já nejsem pes." vzala do ruky batoh. Otec náhle zpozorněl. Tara se podívala za sebe. Šla k nim vysoká blondýna v minisukni s čistě bílou halenkou. V jedné ruce nesla košík a v druhé kabelku. Tara se zamračila. Zato otec se usmál. "Lindo! Co ty tady?" zeptal se. Tara byla ráda, že Lindě neříká poklade nebo bonbónku, jako ve filmech. Otec si chtěl Lindu vzít, ale pořád váhal, jestli bude Tara šťastná. "Přinesla jsem vám oběd. A miláčku, zlobí mi auto. Podíváš se na to?" zeptala se. Taře se udělalo špatně. Miláčku. To přehnala! Otec se usmál a šel k autu, které Linda zaparkovala na kraji lesa. "Jdi se umejt. Svýma špinavýma prackama nebudeš jíst." řekla jedovatě Linda Taře, jakmile otec odešel. "Krůto!" řekla Tara. "Cože? Hele, holčičko. Je mi jedno co řekneš tvýmu otci, ale ty mi nebudeš překážet. Je ti to jasný?!" chytila Taru bolestně za ruku. Tara se jí vytrhla. Linda se otočila a odešla k autu. Tara si sedla na zem. Nebrečela. Jenom byla smutná. Po chvíli se zvedla a zkusila sama vyšplhat na skálu. Šlo jí to dobře. Náhle se jí pod nohou uvolnil kámen a s ním i část dalších kamenů. Vykřikla. Instinktivně se chytila skály a nohama hledala oporu. Když se jí to podařilo, podívala se dolů. Měla pocit, že zbourala půl skály. Pomalu začala šplhat dolů. Náhle si všimla, že u nohy je hluboký výklenek. Opatrně sešplhala níž a nakoukla do něj. Málem se pustila. Ve výklenku leželo vejce. Bylo větší než pštrosí. Rychle a obratně ho dala do batohu, který měla na zádech a opatrně slezla dolů. Otci ani Lindě nic neřekla. Doma vzala klíč od kůlny a schovala vejce za krabici do košíku s ovčí vlnou. Jen to udělala, volal jí otec. Dala krabici na místo a zamkla kůlnu. Vešla do kuchyně a tam štěstím vykřikla. Na stole ležel dort s osmičkou a Linda s otcem drželi dárky. "Hodně štěstí zdraví..." zpívali. Tara byla štěstím bez sebe. Po dortu se dala do rozbalování. K velkému překvapení dostala dva Note-Booky. "Ty taky?" podívali se na sebe otec a Linda. Potom se rozesmáli. Nejvíc jí potěšil medvěd se srdíčkem. Linda jí potom dala Cd přehrávač. "Odpusť mi to mé chování. Bylo to záměrné." řekla Taře. Otec přikývl.

 

Současnost...

 

 Otec si nakonec vzal Lindu, ale to Taře nevadilo. Teď byla napjatá. Vejce zahřívala všemožnými způsoby, až se bála, že vejce upeče. Pohladila ho. Náhla ucukla. Něco se ve vejci hýbalo. Všechno teď viděla jako ve zpomaleném filmu. Skořápka praskla a ozvalo se zakňourání. Tara rychle odloupla část skořápky a vydechla. Z díry bylo vidět modré oko. Skořápka praskla celá a před Tarou stálo mládě. Nemohla tomu uvěřit. Malý drak šel pomalu k ní. Skočil jí do klína a stulil se do klubíčka. Tara se vzpamatovala a začala hladit dráčka. Nebyl ale hnědý nebo černý. Byl bílý. Dráček začal Taře očichávat kalhoty. Hned si vzpomněla na kousek koláče v igelitovém pytlíku. Vyndala ho a dráčka nakrmila. "Ty jsi můj malý dráček. Můj Darling..." usmála se Tara.

 "Taro! Do školy!" volala Linda. Tara vykoukla z pokoje. "Už jdu!" zavolala. Hned skočila k posteli a koukla se pod ní. "Darlingu. Přestaň se schovávat!" tiše zakřičela. Podívala se na postel a oddychla si. Darling seděl na posteli, hlavu pootočenou a jedním okem zamrkal na Taru. "Tohle mi už nedělej! Musím do školy." pokárala ho. Darling si lehl a hlavu položil na deku. Tara se smíchem zavrtěla hlavou. Popadla tašku a zavřela dveře. Linda už zatroubila na znamení, že čeká v autě a musí vyrazit. Tara seběhla dolů po schodech a zamkla dům. Darling pozoroval, jak Tara nastupuje do auta a dívá se na Darlinga. Poté odjela.


Ettelea
06. 02. 2005
Dát tip
Eragon..no to je taková modrá knížka..ehm...taková cihla s obrázkem hlavy draka na obálce. Pokud chodíš kolem knihkupectví tak si jí musela vidět-je bestsellerem v USA, Irsku, Austrálii a Spojeném království..teda aspoň to tvrdí obálka, napsal to tušim 16-ti letý kluk a příběh začíná tím, jak 15-ti letý chlapec najde v lese podivný kámen (on si myslí že je to kámen, ale je to vejce), ze kterého se postupem času vyklube drak. Myslim že v tomhle tkví ta podobnost-je to dáno asi tím, jak to teď frčí

Plia
06. 02. 2005
Dát tip
Dneska jsem to viděla v Glóbusu. Škoda, že jsem neměla u sebe tolik peněz.

StvN
04. 02. 2005
Dát tip
Docela roztomilé. Zajímavě napsané, poutavé, možná by tomu někdo vytknul naivitu. Já ji vytýkat nebudu. Je na místě.

Plia
04. 02. 2005
Dát tip
Eragon? Toho bohužel neznám.

ondrech
02. 02. 2005
Dát tip
Zajímavé. vypadá to celkem slibně. Jen dál.**TIP

pettik
02. 02. 2005
Dát tip
Četlas Eragona? Vypadá to jako přepracovanej Eragon do moderní doby...a myslim si, že kdybych dostala k narozkám dva notebooky, tak mě nejvíc nepotěší medvěd se srdíčkem:)

fungus2
02. 02. 2005
Dát tip
Je to dobré***

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru