Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Don Lee

11. 11. 2000
7
0
1878
Autor
Tygřík

Nebojte se, je to jen vymyšlený! Je mi 8 let.

Don Lee Bylo zle! Vypukla válka! Víte, kdo jí zavinil? Starosta. Kdo jiný? Nebo Jiří Kajínek? Nebo někdo jiný? Nechal po sobě takový písmo: Don Lee. Tento pachatel to jistě udělal! Jenomže jak můžeme vědět, kdo to je? Budeme společně pátrat. Nechal tam po sobě na kameni jméno i přezdívku. Přezdívka zní: Pistole. Možná, že jsem okolo něho někdy šel. Možná, že mě někdy sledoval. A možná, že mi ukradl plnicí pero. Protože mi zmizelo. A teď se koukneme, co se děje ve válce. Lidi umírají, vraždí se, tanky střílejí a lidi na sebe míří pistolí. Možná, že v té válce je i pachatel jménem Don Lee-Pistole. Tak to chodí ve válce. Don Lee pro nás bude stále vražedným pachatelem.
ondrech
03. 04. 2004
Dát tip
Sakra, ty jednou budeš dobrej, začínám ti závidět.

dr_t
01. 06. 2002
Dát tip
Je to dobrý jen trochu nepřehledný ale vzhledem k tvýmu bývalímu malímu věku se to odpouští!A když je to tak dobrý mohlo by to být delší ;-)!!

Sadaf
29. 12. 2000
Dát tip
No,Tygre,kdyby takových jako Ty bylo více a hlavně kdyby jako Ty přemýšleli o nesmyslnosti války bylo by hodně, hodně líp... Můžu jen potvrdit, že i autoři ve věku Tygříka dokáží myslet i takto. Mám na toto téma mnoho příběhů z vlastní zkušenosti a z vlastními syny....

Print
14. 11. 2000
Dát tip
:-)

Krel
13. 11. 2000
Dát tip
Jsi docela dobrej, v 8 letech bych se na tohle nezmohl. Bohužel musím souhlasit s Albireem. Hodně štěstí v další tvorbě!

Print
13. 11. 2000
Dát tip
Osm let??? *!

Tygřík
13. 11. 2000
Dát tip
Jo, 8 let, Printe. 8 a pul. Je to muj syn a bratr Klokana. Racek

Albireo
12. 11. 2000
Dát tip
Na 8 let dobrý. A něco z toho bohužel není vymyšlené. Lidé opravdu umírají, tanky opravdu střílejí, lidé se opravdu vraždí, i když ve válce málokdy pistolí.

Tygřík
12. 11. 2000
Dát tip
Pravej vznik textu je na pocitaci. Pravej nazev, kterej mama zmenila, je Zlo. Zase mi napis.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru