Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nerozluštitelná nedefinovatelnost

12. 11. 2000
1
0
1984
Autor
Nosferatu

Přeberte si to jak chcete stejně z toho nebudete.Nechci vás podceňovat ale myšlenky člověka který je úplně na mol/to jako já v době psaní/jsou takovéto.OMLOUVÁM se za tento výtvor ale už tu jednou je tak proč NE!!!!!

Na mých bedrech leží krása dělá na mě velké oči je to pro mě asi spása když na mě anděl močí Cítím jeho zlatý mok na mých očích šílených pod námi je z pekla tok jsou tam těla nespasených Démon zla se na to díval na nic ovšem nepřišel jeho partner svatý mýval ho však ihned překřičel Pak si mýval nohy umyl démona už nebaví zabil,spálil,rozříz,ubil teď z čeho se mu postaví? Z hůry shlíží svatý petr na sobě má dlouhý svetr vezme na ně dlouhý metr tak to je náš svátý petr Zničí je a potom praví že na zemi všechny zdraví jenom dva však nepozdraví a to sice tebe a mě,nemravy!!
Notreal
03. 10. 2002
Dát tip
tady se mi zdá, že se vysmíváš víře v plným rozsahu §!!! je to drsná kritika.... *

Lyryk
12. 11. 2000
Dát tip
Nad prologem krčím rameny, nad banálními rýmy krčím rameny, nad obsahem ohrnuji nos..

Grim
12. 11. 2000
Dát tip
No jo,no.

JiKo
12. 11. 2000
Dát tip
Je tám pár prvků které se mi v básních nelíbí ... a celkově? Nic moc

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru