Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Co dělat

09. 07. 1999
1
0
1125
Autor
TBC

Nějak mi to léto odnáší to nejcenější...

Co dělat když smrt se směje do očí a vybírá si daň tam kde to nejvíc bolí když sama čelím osudu co na mě ostré zuby cení když to co je mi nejdražší se na poslední cestu chystá za pohled bohu do tváře se bytost křehká krutě trestá ?
Jethro
18. 07. 1999
Dát tip
Jenom já jsem zlej :-).

TBC
16. 07. 1999
Dát tip
Děkuji vám všem, jste moc hodní...

Lea
12. 07. 1999
Dát tip
...život někdy není "na žití" někdy je přímo "na praní" se s životem... Všechno v něm, každý okamžik je jen jedenkrát za život, tak málo si uvědomujeme co máme, a mnohdy tak málo život vychutnáváme... A jsou rány které bolí, a člověk by si je neměl více drásat, měly by se léčit, především smířením se s tím a hledáním východiska. Snad pomůže uvědomění si, že jsme opravdu jen lidé, a mnoho věcí není v naší moci změnit, proto je dobré hledat smír..

Bříza
09. 07. 1999
Dát tip
Jak rád bych slzu setřel Ti
však není to v mé moci...
či držel Tě jen za ruku
slyšel Tvé srdce tlouci
Jak rád bych bolest zkonejšil
či zulíbal Tvé líce
však osud jinak určil los

Tuberko - nešťastnice !

Jákob
09. 07. 1999
Dát tip
Snad přežít, vydržet a doufat

Štěpán
09. 07. 1999
Dát tip
Napiš mi!!!!

snoopy
09. 07. 1999
Dát tip
..slova jsou jen písmena a neumějí křičet.. když by toho bylo tak třeba.. slova jsou jak děravá, když snažíme se je naplnit bolestí..

slavek
09. 07. 1999
Dát tip
slova křičet neumí, ale srdce ano.
TBC chápu Tvé pocity strašně moc. Nechci ani psát, jak rád bych Ti pomohl. Vím, že by to znělo jako fráze. Cokoli řeknu, bude znít jako fráze. Cokoli možná bude fráze. Nechci nic říkat. Skus číst prosím mezi řádky.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru