Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Náladovost kozoroha a tvorba tím ovlivněná

06. 02. 2005
2
0
4350
Autor
Nestoudnost

Jedná se o to, abychom rozpoznali co vede kozorohy k napsání děl smutných, veselých a podobně. Zajímá mě jaké nálady u vás převládají a co vaší náladu ovlivní...

Snad se to podaří, už se o to snažim fakt dlouho:-)
Berenice
22. 04. 2006
Dát tip
ahoj.. ja nie som v klube ale som tiez kozoroh... a UPLNE MAM TIE ISTE NAVALY AKO WIRUZ... fakt ;) presne.. sama by som to nepovedala lepsie.. akurat bohuzial to neviem vopred predpovedat.. co by som za to dala.. aspon by som sa vopred zasobila plno papierom a perami.. aspon uz so sebou nosim blok :)

Berenice
22. 04. 2006
Dát tip
ahoj.. ja nie som v klube ale som tiez kozoroh... a UPLNE MAM TIE ISTE NAVALY AKO WIRUZ... fakt ;) presne.. sama by som to nepovedala lepsie.. akurat bohuzial to neviem vopred predpovedat.. co by som za to dala.. aspon by som sa vopred zasobila plno papierom a perami.. aspon uz so sebou nosim blok :)

Ferrda
18. 01. 2006
Dát tip
přidávám se ! nejsem v jiném klubu, tenhle bude první pokus stačí na zařazení 22.12 +57? Ferda

Ferrda
18. 01. 2006
Dát tip
přidávám se ! nejsem v jiném klubu, tenhle bude první pokus stačí na zařazení 22.12 +57? Ferda

Ferrda
18. 01. 2006
Dát tip
přidávám se ! nejsem v jiném klubu, tenhle bude první pokus stačí na zařazení 22.12 +57? Ferda ale nechápu proč nestoudnost ? to mi k tomuto znamení silně nesedí

Nestoudnost
18. 01. 2006
Dát tip
voe, to je můj nick, prostě nestoudnost...a v poslední době taky útrpnost a debilita:-)))

WiruZ
08. 02. 2005
Dát tip
uprimne vesele dilo jsem snad nikdy nenapsal ale nepisu kdyz je mi smutno protoze me smutky me natolik ovladaji ze nejsem schopen takrka nic delat pisu kdyz je mi silenstvo to pisu velice manicky s tekavymi pohyby rychle netrva to dlouho nepisu moc najednou (velko psani me popadne tak jednou za dva roky kdy se zblaznim a treba pres noc napisu sto stran dle mych vypoctu by to melo prijit nekdy letos v kvetnu:))))) jinac taky jeste pisu vetsinou to poznam uz od rana cejtim adrenalin v celym tele nervozni jsem zaludek na vode a filtruju napady utrzky hovoru cokoliv a pak najednou bac a prijde to a vse ze sebe dostanu behem par chvilek takze tak asi ve smutku me veci napadaji pote az odezni je sepisuji

Nestoudnost
08. 02. 2005
Dát tip
No, takový návaly mám jen v opravdu velkym smutku...a nebo v nečekaným návalu motivace:-) Jsi kozoroh? Proč tě ještě nemáme v klubu?

Já myslím, že máte pravdu.

WiruZ
08. 02. 2005
Dát tip
jsem a pac tam nechci nerad se houfuju:)

Sedit
06. 02. 2005
Dát tip
Pisem vacsinou smutne basne,pretoze taka aj som.Na povrchu sa sice javim ako velmi tvrdy clovek,ale to len preto,ze som velmi citliva a je to sposob obrany. Moju nladu ovlyvnuje kazdy jeden moment mojho zivota...ale z niakeho dovodu sa vyzivam v smutku a preto v mojom zivote prevlada.

Nestoudnost
06. 02. 2005
Dát tip
Tak nějak to cítím i já, ale musím říct, že u mě se střídají dost extrémy...někdy se cítím naprosto šťastný, ale jindy mě ovládne smutek...smutek, nebo taková hloubavost. Ne, nemyslím si že jsem smutný člověk, naopak, moc rád se bavím, ale když jsem sám, smutek mě ovládá... A nebýt těch chmurů, vlastně bych nemohl psát...

Nestoudnosti - zaslouzis velikou pochvalu - si sikulka!!! Souhlasim se Sedit v tom ze me dokaze ovlivnit hodne malickosti :(... Az me to na sebe mrzi:(... Ale rozhodne nepusobim na okoli jako tvrdy clovek - spis este jemenejsi nez si pripadam - neumim se totiz pretvarovat a emoce me utikaji mezi prsty tudiz casto se mi zatemnuje mocek a to pak kricim, neovladatelne smeju nebo placu - a nicemu se neda zabranit - je to takovy muj marny boj:(.... Ucim se s tim zit... Na me tvorbe jsou urcite vykyvy nalad znat!!!! Jednou dekuju zivotu za silu - pak zas hledam samotu a prohlasuji ze zivot je ztrata casu .... Abych to zhrnula ovlivnuje me priroda, lide, hudba,vune, barvy, zvirata, pocasi, televizni noviny, internet, obleceni, cas.... vsechno ... Je tezke se v sobe najit....:) Moc kecam!

Nestoudnost: pravdu díš! Chuť psát mě taky nejvíc popadá když je smutno!

Nestoudnost
06. 02. 2005
Dát tip
Jéé, to mě taky zajímá, co posloucháte za hudbu, alespoň 2 kapelky, nebo interprety:-)) Jsem rád že píšete:-)))děkuju:-)))

hudba? :) moooc:)!!!!! nechtělo by to další diskuzi:)))???

Nestoudnost
06. 02. 2005
Dát tip
Tak založ:-))), já s tim měl tolik starostí:-)))taková se podaří jen jednou za život...teda aspoň mě:-)

Dobre dobre:) uudelam zalozim ale jak???:( Jako nové dílko? No zkusim se docist kdyztak se zeptam na radu...:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru