Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sedím na vysoké skále

13. 11. 2000
0
0
844
Autor
Jimbo

Sedím na vysoké skále. Vím, že konec přijde brzy. Já napiju se zase z láhve, abych viděl téct ze stromu slzy. Zapomněl jsem, co je to krása. Zapomněl jsem, co je to nebýt sám. A až mě jednou najde láska, já se bojím - já ji odmítám. Odpust mi má drahá, já se tě musím zříct. Má touha se ti zdráhá říct, že mám chut utíct. Utéct a běžet do dáli, tam, kam mraky již odpluly. Tam, kde nic nebolí, kde vše žije v pokoji. Nořím se hlouběji, hodinu za hodinou. Cítím se zvláštněji, když hvězdy zahynou. Sedím na vysoké skále. Vím, že konec přijde brzy. Napiju se naposledy z láhve a ucítím tvoje slzy.
proto
13. 11. 2000
Dát tip
věřím že máš důvod, ale co je tohle za řešení jinak já bych to dal do indispozic, protože ti nechci kritizovat náladu, jako báseň se mi to nelíbí, ale líbí se mi, že než se z láhve napiješ, nejdřív pěkně všechno sepíšeš ;-)

PetrViP
13. 11. 2000
Dát tip
nedočetl jsem to - proč asi?

Hopeless
13. 11. 2000
Dát tip
Je mi líto tvý nálady. Báseň by šla podle mě vylepšit přidánim rytmu. Umcaca, umcaca ...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru