Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ještě jednou

07. 02. 2005
2
0
1531

 

 

Zavři oči,

usměj se na mě

a pověz mi,

to co v očích

Ti čtu denně.

Posaď se,

mluv se mnou,

jako bys mluvil

k dospělý ženě.

Ještě jednou,

naposledy,

ještě jednou,

navždycky.


Maryfa
15. 02. 2005
Dát tip
Příjde mi to jako hodně osobní prosba. Má to v sobě ukrytý silný pocity beznaděje:-). Dávám ti TIP*

Ten Kordus je ale pěkně sprostej, ať si myslí co chce, mně se to líbí!

Kordus
08. 02. 2005
Dát tip
Ty a dospela zena? ok, nebudu ti to brat :))

Sicktrain
08. 02. 2005
Dát tip
Otevři oči utři si slzy než tvář Ti smočí a mne to mrzí stačí jen náznak Tvojeho smíchu, byl by to zázrak pro tu mou pýchu.

Benda
07. 02. 2005
Dát tip
Chvilku to trvá, ale má to mě velice libej rytmus.. jako bys mluvil k dospělé ženě je skvostný...*T Pěkný den...

Dart
07. 02. 2005
Dát tip
Je to moc pěkné

Nicollette
07. 02. 2005
Dát tip
s tim rytmem nevim.... líbí se mi posaď se, mluv se mnou, a dospělá žena to zase nějak nabourá pak sem přemýšlela na kolik je dobré říkat to, co se zračí v očích nejdřív sem si řekla, že pokud to druhý vidí, pak netřeba slov jenže pak se může stát, že si o tobě druhý bude myslet, že nedokážeš nic říct, nic oduševnělého vyplodit, jen se usmát no ... tak sem teda zapřemýšlela kdyby u toho byla aspoň atmosférka, tak docela, ale je to takové.. omšelé...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru