Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Mentální kocovina

07. 02. 2005
1
0
942
Autor
Lightworker

když se ve dvě ráno probouzim moje cesta od ledničky ke špajzu působí na mé podvědomí I.P.Pavlove cos to objevil slyším nějaký chrčení a vrčení pouliční lampy hvězdy moc nesvítí a mně je divně bože záblesk bílé světlo to už si pro mě přišli ufoni ale ne to vychází za mrakem měsíc zavyju na něj jako pes utápím se ve vlastní schíze oceán představ bolest uvnitř mý hlavy ztrácim balanc kolik jsem toho vychlastal ale ne chybí mi ta hnusná pachuť na patře nemám v držce jak v polepšovně tak sakra od čeho to jenom bude přestávám vnímat a myšlenky se rozpouštějí a vidím boha to je sranda takhle si ho nikdo nepředstavoval a vlastně ho ani nevidim jen vim tady jsou slova zbytečný nechám plavat čas myšlenky se vrátily všechno je pryč barevný obrazce měněj se kruh přímka jako na tripu květ lotos puntíky paprsek kurevsky se měněj barvy svítěj tepe srdce slyšim ho je to mentální kocovina...
Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru