Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Neopětovaná láska

13. 05. 2001
0
0
3433
Autor
Charmed_Iris

JO,jo máj-lásky čas...z toho člověku začne pěkně hrabat :-)

Probouzím se v hluboké noci

a čekám, že mi přijdeš pomoci,

ale ty nejdeš a nejdeš,

kdo ví, kde a s kým jseš.

Potkávám tě ve svých snech

a ptám se zda mě miluješ.

V těch snech mi něžně odpovídáš,

ve dne se  na mě ani nepodíváš.

Na čelo se mi vryla vráska,

protože v mém srdci bolí něco,

čemu se říká... NEOPĚTOVANÁ LÁSKA!


Maryfa
15. 02. 2005
Dát tip
Každý si to prožil, někoho už z toho chytaj halušky,že:-)?

Maryfa: Hmmm, halušky bych si dala... :) Ne, vážně proč se mi snažíš namluvit, že jsem šílená? Jěště bych tomu mohla začít věřit :)

Tuhle mi někdo říkal, že šílenec je jeho druhé jméno..nebylas to náhodou Ty?:-)))

Eleanor_Rigby: Jsem šílená ve svém osobním šílenství, ale Maryfa se mi snaží naznačit, že jsem vyloženě vážně narušená, už jí vadí i můj nevinný pohled - zdá se jí, že je to pohled zuřivého šílenství :)

Kordus
08. 02. 2005
Dát tip
Jojo, tobe asi fakt hrabe, nikdy jsi prece nepsala poezii :)) Ale doufam, ze tohle je jen basnicka, nemajici nic spolecneho s realitou :)

Ale psala, jen teprve teď jsem našla odvahu to ukázat širší veřejnosti :-)

alte Ty seš trajtrlík... :-))

bídán.... :-)) líbán... ať už se to rýmuje.... ale stejně láska-páska - vráska.... to je nej tralalajů... :-))

no, tak shodnem se na dvou ze tří, což už i tak je úžasné, no ne? :-))

cháska....

cháska jste, vy... :-))

:-))) já jsem pořád na té svojí straně a rozcházet se tedy jako nehodlám... :-))

kouzelná květinka: Aspoň někdo se mě zastane :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru