Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

k šílenství jsem dívku dohnal.

13. 11. 2000
0
0
2470
Autor
Eternal

Přinesl jsem dívce vonné býlí, řekla že chce jiný. Přinesl jsem tedy růži, Ta skončila v koši. Koupil jsem jí orchidej, Přikryla si raděj obličej. Vyčaroval jsem jí luční kvítka, Řekla, že by raděj "chcípla". A tak nevím co si počít. Musím jinou mudrcovu knížku pročíst. Už rozumím. Sehnal jsem jí psíka, Na to ona pšíkla, alergie, Sehnal jsem jí kočku, ona že chce radši drožku. Daroval jsem jí své srdce, odkopla mě za to prudce. Nakonec, kobylu jsem sehnal, a právě tím, k šílenství jsem dívku dohnal.
typuju že seš alergickej na pyl a peří, že jo??

Eternal
27. 05. 2001
Dát tip
Jsem alergickej na augmentin a na některé chemické látky a samozřejmně na špatné lidi :o)) o jiné alergii nevím.

AABB.... to jak prvňáček, ne druháček... kterej se o hodině nudí.... je to nudný.... Alergiku :-)) !!

Eternal
26. 05. 2001
Dát tip
Ani mne to nepřekvapuje :o)

Katerina
26. 02. 2001
Dát tip
kasli na ni :-))) nezaslouzi si te!!

Merle
15. 11. 2000
Dát tip
slabší... to je

Vio
14. 11. 2000
Dát tip
Šeď, šeď, nuda, nuda...

Eternal
14. 11. 2000
Dát tip
Vio, jsi pěkně náročnej :o))

Adelan
14. 11. 2000
Dát tip
Mě se to líbí, je to hravé a má to nápad

Albireo
14. 11. 2000
Dát tip
Tak to jsem asi náročný také, souhlasím totiž s Viem. Nebo to dílko nesplňuje ani nízké nároky.

Vio
14. 11. 2000
Dát tip
Eternal: to jsem ;-) Albi ;-)

šroubek
14. 11. 2000
Dát tip
prepáč, nepáčí sa mi to

Eternal
14. 11. 2000
Dát tip
Splnilo to účel. A nároky to stejně splňovat nemělo. Takže všem díky :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru