Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tramvajová

14. 11. 2000
2
0
1645
Autor
mike

Součást většího celku. Asi jste ode mě zvyklí na něco trochu jiného...

Nevím, jestli je to moje zvláštní úchylka, nedostatek kvalitních nápadů, deprese nebo jen překrvený mozek, ale v poslední době zažívám většinu svých příhod v tramvaji. Jako třeba nedávno - nastoupím na konečné, pomalu se porozhlédnu po poloprázdné tramvaji, když na první zastávce nastoupí spousta cestujících s obrovskými nákupními taškami. Zpočátku si mě vůbec nevšímají, ale potom do mě několik z nich začne strkat, mlátit mě deštníkem po hlavě, až se celé jejich představení změní ve zběsilé nadávky. Nezlobím se na ně, mám je rád a občas se na ně i přívětivě usměji, protože já jedu bez nákupní tašky a nemám tudíž nic důležitého na práci, zatímco na ně čekají vznešené úkoly.
alina
27. 12. 2001
Dát tip
Skvělé!*

Tynic
27. 11. 2000
Dát tip
Já to věděl !!! ;o) Prostě vím, že jsi to tak nemyslel, ale neodolal jsem nerýpnout si :o))) Povídka se mi mimochodem velmi libí a mám k ní osobně hodně blízko..takže jen tak dále...

mike
26. 11. 2000
Dát tip
Ne, já se rozhodně necítím a nechci cítit jako ÚBERMENŠ, možná jsem jen trochu nešťastně reagoval na Kangiho kritiku. Chtěl jsem jen říct, že jsem to nepsal jako věc čistě pro zasmání (narážka ne mé předchozí věci); představ si, že jedeš tramvají a lidé, které vidíš poprvé v životě se takhle k tobě začnou chovat, na tom asi není nic vtipného (je v tom spíš hodně úzkosti, kterou teď zažívám) a připadalo mi, že Kangi tohle klišé prohlídl správně, možná líp než Merle a Grim. Opravdu, sám sebe nepovažuji za nějak výjimečného, jen jsem špatně zvolil slova. Díky za kritiku, příště si aspoň budu dávat pozor na jazyk. "rozhodně není jen tak bezstarostně veselá, jak by se mohlo na první pohled zdát. " - to je asi to, co bych z té "nešťastné" kritiky vyzdvihnul. Možná se to v ní trochu ztrácelo. Ještě jednou díky. Doufám, že se na nějakém srazu opět uvidíme...

Tynic
25. 11. 2000
Dát tip
Majku, majku... copak někdo může převyšovat někoho dalšího ? Pokud se citíš jako nějaký ÚBRMENŠ, tak jsi mě hodně zklamal... No, dejme tomu , že jsem jenom špatně pochopil tvoje slova... K povídečce : Je to obraz a jako obraz ji tedy budu hodnotit... Ze života...i já kupodivu jezdím tramvají...a taky potkávám lidi s nákupní horečkou...takže mě oslovila... určitě zdařilá věc, nebýt těch nešťastných kritik...

blazinek
21. 11. 2000
Dát tip
mno nééé Tobě se to stává taky? :-)) bláznivá ťupka :-))

fox
21. 11. 2000
Dát tip
ted to čtu a přesně si vzpomínám jak jsi to předčital v mlejnu, mám to před očima i v uších, a bylo to pozitivní, libilo se mi to, nějakého autora mi to připomíná leč nevím kterého,..a a je v tom dost nadhledu...

mike
16. 11. 2000
Dát tip
Díky Kangi, jsi asi jediný, kdo to správně pochopil. Znáš moje starší věci, talže víš, jak jsem psával. Nechci tvrdit, že tahle "povídka" má nějaký extra hluboký nebo filosofický kořeny, ale rozhodně není jen tak bezstarostně veselá, jak by se mohlo na první pohled zdát. Udělal jsi mi radost. Děkuju.

Merle
15. 11. 2000
Dát tip
mám pocit, že tomu něco chybí... aspoň do mýho oblíbenýho druhu humoru ale ne zas tak moc :-))

Kangi
15. 11. 2000
Dát tip
tento humor mám rád..., připomíná to trochu myšlenky "společenského outsidera" který ve skutečnosti ostatní převyšuje, mám rád humor ve kterém si dělá autor srandu sám ze sebe a píše ve vážném tónu tak, že kdo autora nezná trochu blíže, domnívá se, že jde o dopis na rozloučenou, mám rád díla s kapkou cynismu a ironie, ale ve tvém díle trochu postrádám trochu více nadhledu nad okolí

Grim
14. 11. 2000
Dát tip
Vznešené úkoly...svatá pravda...taky je obdivuju:-))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru