Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Před posledním vydechnutím

11. 02. 2005
3
0
1088
Autor
Anelynée

Honzíkovi, kvůli kterému je dílko zpětně napsáno a jemuž je věnováno, ale jelikož ani nehrozí, že by se mu dostalo do rukou, není ani jeho očím určeno...

A teď, teď, přesně v tenhle moment už začíná být nevolnost způsobená kocovinou střízlivění hrozně nesnesitelná. A druhá ruka, ta, co je volná, šátrá po strunách v prosbě o pomoc.

Jaká je dnešní definice přemíry konzumace alkoholu? Nevěra!

Zmatená hlava se teď ptá zase a znovu proč. Jaká byla touha člověka tolik blízkého, aby se z dotyku cizí osoby stal zrádcem?

Jmenuji se Ironie, zvučí donekonečna v otupené hlavě.

Vlastně neexistuje ani jeden jediný pádný důvod, proč by se nad tím mělo dál uvažovat.

Proužek dýmu stoupá sladce ke stropu.

Žárlivost není na místě, zastupuje ji v plné míře bolest. Vlastní nemožnost. Neschopnost! A ponížení. Kdo může pocítit ponížení víc, než žena, která tolik dovolila, tolik věnovala, přenesla se přes úlet s názvem flétnistka a sklidila za to jen posměch ostatních?

A teď ji ovládá sebelítost.

Hloupá, hloupá, našeptává hlas v hlavě tentokrát. Nic než hloupá.

Podívá se na svou ruku. Na ruku, v níž spočívá cigareta. Ta, kvůli které doposud nehrála. Dohořívá. Naposledy ji zneužije nadechnutím. Zmuchlá ji o hranu popelníku.

Počkat, není tohle taky forma nevěry? S cigaretou tráví nějakej čas a pak ji típne, sprostě odhodí.

Konečně splyne s kytarou v akordu, když z jejích plic vyjde poslední výdech tančícího kouře.

 

... ve vzpomínce na červenec 2004


Madlen
18. 12. 2005
Dát tip
Jakobych to psala já. Ach jo. Je to moc hezký.

100 stránek?no to teda mňau:-) Já taky vzpomínám ráda. někdy člověk zjistí, že i Ty hnusný zážitky maj něco do sebe a pak vzpomíná rád..:-)

Cigareta JE forma nevěry, to vím už přinejmenším rok:-)) To je prostě...Strašně zajímavý! Naprosto přesně vím, o co jde...

Anelynée
14. 02. 2005
Dát tip
->Elen:...coby zelená nasraná scorpiio pod stolem... Ale vzpomínám ráda, víš?

Já to vím....:-)temná noc a Scorpiio na cestě u letní scény pláče....Dávno......

Anelynée
14. 02. 2005
Dát tip
Ale fakt vzpomínám ráda... Mám pro tebe něco kolem 100 strínek dopisu, hele... Budeš koukat, co vše se děje...

mishka
12. 02. 2005
Dát tip
...naprosto chápu... *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru