Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nesnáším holuby

11. 02. 2005
4
0
4827
Autor
beze_jmenná

Seděla jsem na židli,

a koukala se z okna

Ty ses koukal na mě

a při tom jsi mi posral parapet,

holube jeden blbej!


dík:-)

Pisces
28. 02. 2005
Dát tip
možná beze_jmenná, ale rozhodně ne bez_nápadů :)) skvělej fórek ;)t **

To je výborný! Skvělý! já sem se fakt zasmál!:-D TÉ

díky:-)

díky:-)

no, na to jak je to krátké, docela jasná pointa.. škoda.... echm a připomíná mi to krátké textové zprávy.... :-) spíše bych to řadila k hříčkám než k veršům...

Jeden
12. 02. 2005
Dát tip
Mně kdysi posral rameno, ale nesnášel jsem je už dávno předtím. Jednou jsem se jednoho z těch parchantů snažil nalákat na kousky medových banánových chipsů, abych... ale to sem vlastně nepatří :-)

zdjr1976
12. 02. 2005
Dát tip
to je dílo ... :o(

komedie
12. 02. 2005
Dát tip
mně nevadí :)))

Nestoudnost
12. 02. 2005
Dát tip
No, do veršů asi ne, jak už někdo napsal, ale jako hříčka je to super...a ty reakce taky:-)))))

fa_lojza
12. 02. 2005
Dát tip
:D ovšem toto mne dostalo !

mishka
12. 02. 2005
Dát tip
Fakt jsem se zasmála!!! Tomu říkám realita v básni... :-))) T*

Srdce
11. 02. 2005
Dát tip
No asi to není nic pro mě. ale mě se to nelíbí.

cherubinka
11. 02. 2005
Dát tip
Jak to viděl holub: Seděl sem na parapetu a koukal do okna. Ty ses na mě koukala tak divně, že jsem ti posral parapet. Můžeš si za to sama, mělas mi nasypat zobání vrkúúú!

cherubinka: :-)))říkám, že je nesnáším, tak jim přece nebudu sypat zrní :-))ale rozesmálas mě:-))

inlajn
11. 02. 2005
Dát tip
...taková nenávist, a to se jen vysral na parapet Buď ráda, že ti neposral baloňák, já jednu ženskou viděl, jak se hrniula do tramvaje, zesraný celý záda, tak jsem jí to řek a vona chtěla, abych jí ten kabát eště čistil, tak to zas teda nasralo mě.

zaki
11. 02. 2005
Dát tip
ani ja ich nemam rada...a tiez mam o tom basen...:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru