Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

.........

13. 02. 2005
0
0
1707
Autor
iva_kelly

Zas je tu den, noc běhla jako vteřinová ručička.

Porč venku stále prší jen, nálada se mi nezvedá.

Škola mě ničí, vědomosti stejně žádné nemám.

Přeji si jen, abych byla už dospělá.

Zítra snad pochopím, proč život tak krutý je.

Proč krátkým se zdá, však dlouhým je.

Nemůžu dál, rozcestí desítek cest má,

která je ta pravá, nikdo však nenapovídá.

Zas jsem tu sama, nkdo mě nehlídá a neobjímá.

Svobody však málo mám, úzkost má mě uvěznila.


iva_kelly
18. 02. 2005
Dát tip
Každý to vidí jinak, já určitě taky časem pochopím, že lepší je být malá a mladá...děkuji...

vesuvanka
17. 02. 2005
Dát tip
Je to zvláštní, že když jsme mladí, přejeme si být dospělí.... i u mě to bylo stejné, ale teď tak ráda vzpomínám na doby, kdy jsem chodila do školy.... vzpomínám na ty zvláštní a hřejivé okamžiky, kdy byla přede mnou budoucnost, o které jsem mohla snít a věřila, že se sny splní.... bylo to jakési očekávání čehokoliv z mnoha možností.... a určitě přijde někdo, kdo Tě bude objímat a vymaní Tě z vězení samoty i úzkosti..... hlavu vzhůru.... :-)))

Hezky:)Jinak tech cest na rozcesti jsou miliardy a vlastne vubec kdo vi, jestli muzeme vybirat..A vazne bys chtela byt dospela? Mne je 23 a radsi bych se vratil do skolky,kde jsem mel temer prazdnou hlavu,bylo to vsechno takovy "snadny"..Jinak to stesti taky dobry:)

pomíjivá
13. 02. 2005
Dát tip
:-( laciné rýmy, obsah takový nijaký...

ech..... oprav si chyby!! nelíbí se mi to..... je to moc poskládané..... někdy míň je víc....

Porč? Porč jenom, porč tohle vnizklo?

Pišto, si myslíš.... nejni to vůbec orikinální!!

Gonsales
13. 02. 2005
Dát tip
me to pride docela dobry....a hlavne s tebou soucitim ...ja zejtra taky musim do skoly;(

Gonsales: Esli někdy napíšeš něco takovýho, nepůjdeš do školy, ale do štoly.

Gonsales
13. 02. 2005
Dát tip
Pista:uz mlcim uz mlcim...;))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru