Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Poutová

16. 11. 2000
5
0
2651
Autor
jester

Poutˇová. Pojdˇ se mnou má milá na houpačky, nebo Ti vystřelím za tři kačky tu růži z papíru navoněnou, pojdˇse stát pro dnešek mojí ženou… Pojdˇ se mnou má milá na kolotoč, atˇ se svět zatočí, když nemá proč, atˇ se nám rozmaže v našem letu všechno co není i to co je tu Pojdˇme se postrašit v hradu hrůzy, tam se snad odvážím do Tvé blůzy nejenom nahlédnout , více i snad.. v té tmě se nemusíš červenat. Pojdˇ se mnou má milá, poutˇ když svádí, dnes můžem dopřát si vše co rádi, zapomenout na vše co nás rmoutí od toho přece snad jsou tu pouti… Na konec k té růži papírové , dám Ti i srdce mé, perníkové na důkaz jak Tě mám, má milá rád… i když nevíš co s ním.. zažene hlad..
zolli
21. 11. 2000
Dát tip
FALINO! Co nam to sem zase podstrkavas za kousky! ;o)) Tatinek by mne zval preciii na houpacky jinak a koupil mi cukrovou vatuuuu!

jester
21. 11. 2000
Dát tip
Jak se ta tva jmenuje dcerko?))nemohu ji nejak najit.. abych take vedel, jak je to s tema houpackama..)) a vata bude..))

Falka
21. 11. 2000
Dát tip
zolli & jester: JÁÁÁ cííí takíííí cukrovou vatúúúú ...

jester
21. 11. 2000
Dát tip
To si musis rict mamince,)) a kdo Ti ma potom porad cistit tu pusu, vis jak jsi potom ubleptana..))a ten nazev se nedovim?((

Falka
21. 11. 2000
Dát tip
Tak tedy jo, chtěla jsem sem dát odkaz, doufejme, že se povede :o) Ale dělám to hrozně složitě (radši se ani neptejte jak), takže mi, prosím, poraďte, jak na to? Tady je to zollinčino dílko A tu vatu ci, ubleptaná neubleptaná :o))

Falka
21. 11. 2000
Dát tip
Eště avíza, abyste mi mohli všici poradit :o))

jester
20. 11. 2000
Dát tip
Ty mne rozmazlujes.. tak jdu napomenout tvoje suvicky, at te nechaji poslouchat vic, co rada..)

mis
20. 11. 2000
Dát tip
*

suva
19. 11. 2000
Dát tip
Falko, zase!!! :c) Dvojčata duševní k pohledání. Chramst

rire
16. 11. 2000
Dát tip
Juu, to by slo nadherne zhudebnit :) Libi. .)

Víla
16. 11. 2000
Dát tip
mnam, to ale chutnalo ;)

Falka
16. 11. 2000
Dát tip
Jémine, to je kouzelné... Napadlo mě, až si to přečte zollinka... vytanula mi na mysli ta její, pouťová...

jester
16. 11. 2000
Dát tip
Dekuji za libeni.. k zhudebneni predem souhlas.. a zolli si hned jdu precist..))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru