Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Moc lidí smrdí

15. 02. 2005
1
0
2284
Autor
Amah

Z člověka stalo se nicotné maso.
Společnost dala mu kol krku laso.
Každé mimino číslo přijme rodné

lidem stane se tímto více vhodné.
Pak mu chvíli kravské mléko nutí.
Mateřskému blíží snad se chutí.

Hmotnost sic pozvolna vzrůstá
hlava však zustává pustá.
Tak ho strčí do školy,

kde vyučují potvory.
Dospělce prosté
poprvé, po
sté

okrade nevinně
Společost ta svině.


Kaku, nee, to já nemůžu, já vycházela jenom z pocitů a teď nemám pocit, že bych měla říct prdel.... :-)) Pišto: hehe, no, jo, vypíše se, určitě... díky za podforu.... :-))

Amah
16. 02. 2005
Dát tip
Spring: jo to laso to sem se fakt snažil ale zase mě to nepříjemě omezovalo... Pišta : jo taky naschvál dvojsmysl Inlejn: Jo no to písmo je tak naschvál - peču na vas :o) taky bych to mohl napsal bile - to byste si teprve početli :-))

pomíjivá
15. 02. 2005
Dát tip
hůůů hůůů sžíravá kritika civilizace hůůů hůůů

ech,,, já su prosím potvora.... :-)) čili áno, su a su..... a nemilosrdná....a vůbec mě to nesere, ale sere mě barva a ten způsob toho dílka!!

inlajn
15. 02. 2005
Dát tip
HIUSTÝ, JEN TO NEJDE MOC PŘEČÍST...ALE MÁM TEMNEJ BYT ASI.

Kakuloj
15. 02. 2005
Dát tip
ach ta angažovanost :) kk: řeklas sere :))) máš na to! ;) řekni prdel!

Tak Kryl z tebe nebude, ale nezatracoval bych autora zrovna po tomhle textu. Je to pitomé, to ano. I chybky by se našly. Rýmy za nic nestojí. Ale stejně bych si počkal, až jak se autor vypíše. Možná to vůbec nebude špatné.

pomíjivá
15. 02. 2005
Dát tip
já nikoho nezatracuju sím. :)) Zvláště důrazně říkám autorovi: jen piš dál!

P.S. Tak mi napadlo - smrdí MOC lidí, jako že je jich hodně smradlavejch, nebo jejich MOC, čili síla? Já se teda ještě dneska nemyl, ale tím nechci ovlivňovat.....

Springpeace
15. 02. 2005
Dát tip
Asi bych si to víc užil černé na bílém (trochu z toho bolí oči a to mám světlej byt), ale obsahově mě potěší každý dílko, který kritizuje společnost, ve které fungují lidi pro stát a ne stát pro lidi. A verše se mi taky líbí. A koneckonců i ten tvar je působivý, vypadá to trochu jako to stahující se laso. Jen změň barvu písma. Posílám TIP.

Spirit
15. 02. 2005
Dát tip
okrade nevinně Společost ta svině. co dodat..*tYp* od WA

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru