Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Andílek

16. 02. 2005
5
0
1690
Autor
Nola77

Za větru pomoci

zima je maličko

postavy stojí jako otroci

za mříží tělíčko

 

za černou mříží

přikován hřeby

andílek na kříži

proč není v nebi

 

proč zůstal na kříži

s hadříky od krve

otrok se přiblíží

není to poprvé

 

co na kříž ho přibili

co duši mu vzali

všechno tím rozbili

když na kata si hráli

 

na kata hráli si otroci

na kata co křídla mu zlámal

výkřiky bolesti do noci

Andílka tenhle svět zklamal......


No jako dobrý, ale na ten tip se mi to nezdá...

alina
16. 02. 2005
Dát tip
zase jeden z andělů. kterého bolí naše rány ..... *

katugiro
16. 02. 2005
Dát tip
zase jeden z andělů... Hlubší? Přečti si něco o rýmech. Taky o rytmu. A rovnou si přečti pár básní, ona poezie může být fajn :)

Pacer
16. 02. 2005
Dát tip
:)) jako bych tohodle pána od někud znal :)) Na uvítanou tip:))

vesuvanka
16. 02. 2005
Dát tip
Je krásná.... tuším o kom je.... TIP a vítám Tě na Písmákovi..... Tvůj nick mi připomíná jedno městečko blízko Neapole, kde se narodil Giordano Bruno...

Slza_hvězd
16. 02. 2005
Dát tip
neber si mou kritiku nijak zle...ale ta báseň je hrozná Téma: Anděl...milionkrát ohrané..ještě k tomu ukřižovaný anděl...chudák...s anděly vůbec lidi dělaj hrozný věci. No alespoň na útěchu - taky jsem o nich kdysi psal. Rým: viz. katugiro. Vázaná poezie má nějaké pravidla, které musíš dodržovat, jinak to není vázaná poezie. Psát verše otroci pomoci atd...umí dnes i malé dítě. Cit: ano ano...tady nemám co kritizovat...psáno bezpochyby ze srdce pro někoho...někomu...co dodat...

Nola77
16. 02. 2005
Dát tip
Mno ja Tě taky pane od někud znám ;o) konečně si přečtu něco od někoho kdo umí psát.....

LaMouette
16. 02. 2005
Dát tip
nahodou... andelu nejni nigdy dost.. pac sou to proste andilci.. a vydrzi hodne.. cili i z tehohle se brzo vzpamatuje.. a bude f pohotovosti.. copa si na nej my lidickove asik vymyslime.. :-)

maximaxicek
16. 02. 2005
Dát tip
mě se to líbí, ať si říká, kdo chce co chce a i sebe ohranější téma stojí zato ho zkusit vyložit znova třeba zase trošičku jinak.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru