Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Evanescent misdeem

16. 02. 2005
7
0
5750
Autor
45rpm

"Vem si tohle," řekla dívka. V ruce držela tabletu. Jitka si ji strčila do pusy. Usmála se. Holky ji svlékly a položily do křesla. Volně jí roztáhly ruce a nohy. Jazyky vlhčily mladé tělo. Jitka tiše předla.

Miloš z nich nespouštěl oči. Lada k němu byla zády. Její hýždě se vlnily paralelně s jazykem, kterým si hledala cestičku do Jitčina klínu. Pod oknem sténala jiná dívka pod svým chlapcem. Miloš vstal. Rozepnul si pásek u kalhot. Chvíli si s ním hrál. "Já chci taky," řekl směrem k dívkám. Přišel blíž. Rukou zajel Ladě mezi nohy.

"Zpomal," vyjela na něj zjevně nejstarší z nich. Dlouhonohá černovláska. Karla. "Tady nejsi vítán."

"Chci se přidat."

"Smůla," řekla Karla.

Miloš si stáhnul kalhoty. "A co uděláš?"

Dívky čekaly, jak Karla rozhodne. Usmála se. Z kabelky na stolku vyndala tebletku. "Tak pojď," podala mu ji. Miloš ji bez řečí strčil do pusy. Jeho skleněné oči naplnila ozvěna královského harému. Dívky mu pomohly ze šatů. Karla zatím z kabelky vyndala několik stříbrných předmětů. Lada se jen usmála a začal Miloše líbat.


Pisces
28. 02. 2005
Dát tip
a další... skvělý, absolutně tt*

45rpm
18. 02. 2005
Dát tip
drfaust - vklidu. Stejně tady povídky nečteš.

drfaust
18. 02. 2005
Dát tip
pozorovatel: já jsem velkým obdivovatelem magického realizmu...

pozorovatel
17. 02. 2005
Dát tip
"Tady nejsi vítán." - divná věta, docela trochu mě napadlo, jestli to neni přehnaný.. s tim před tím ne a tyhle příběhy znám hnusný, vzrušující fauste, čet´ si to celý?

drfaust
17. 02. 2005
Dát tip
Jakože i ty předchozí díly nebo tenhle? Tenhle jsem četl celej...

pozorovatel
17. 02. 2005
Dát tip
i předchozí...

drfaust
17. 02. 2005
Dát tip
a to bych jako měl? Pak se ptám, proč nejsou pohromadě...?

45rpm
17. 02. 2005
Dát tip
Protože každej den napíšu jeden. A nebuď tak křečovitej, jednou to bude hotový.

pozorovatel
17. 02. 2005
Dát tip
faust: já myslim, že to je z tohohle dílu poznat... že je tam víc, a taky příběh

drfaust
17. 02. 2005
Dát tip
45: Tím ovšem kladeeš strašlivej nárok na čtenáře... asi nejsem ochoten ho akceptovat... pozorovatel: mě z tohohle kousku nijak nezaujal... spíš mi přišel lacinej... ale to je moje vnímání...

pozorovatel
17. 02. 2005
Dát tip
mně přišel lacinej při letmém kouknutí proč ti přijde lacinej? nepřijde ti vypovídající o něčem?

drfaust
17. 02. 2005
Dát tip
mně příjde ten příběh o ničem... ale soudím, jak říkám, jen podle tohohle dílu a ten mě nepřesvědčil... právěže ani fabulací ani imaginací... ale tvůj názor ti neberu... to prr

pozorovatel
17. 02. 2005
Dát tip
já se nepřu o svůj názor, mě zajímá tvůj fabulí? to bych bral u nějakýho románu, ale tady..tady je jeden příběh a ten je jasnej imaginací? mělo by to být ještě magičtější? nebo jinou formou magický? vážně nevim, ale byl bych rád, kdybys to zkusil konkrétně a nenadhodil jen pár dalších lit. pojmů ptám se, protože tak podobně píšu i já.. když čtu knížky na stejný téma, tak jsou více suchopárnější a strozší, ale přesto v podstatě stejný

drfaust
17. 02. 2005
Dát tip
já mám pramalou chuť o tom diskutovat... nenašel jsem pro sebe nic... těš se z toho, že jiní našli...

pozorovatel
17. 02. 2005
Dát tip
proč bych se měl těšit z toho, že jiní našli?:))))))) to je škoda, že nechceš... ale když napíšeš "bože to je blábol...", tak se nediv, že se někdo bude vyptávat a pídit, proč to blábol je..

45rpm
17. 02. 2005
Dát tip
drfaust má krámy. Je to možný?

drfaust
17. 02. 2005
Dát tip
tak z mého úhlu pohledu to blábol je... dyk ti říkám, že jsem nenašel než popis nějaké párty... to mě má zaujmout? mně je to málo...

drfaust
17. 02. 2005
Dát tip
45: asi jo...

pozorovatel
17. 02. 2005
Dát tip
dneska je každá próza blábol, co fauste?:)))) samej popis událostí...

Krokodýl
16. 02. 2005
Dát tip
hihihi...Zase Miloš a Jitka...ty jeden....vyhoď tam odtud Miloše :-)))

pomíjivá
16. 02. 2005
Dát tip
Krokodýl :)) 45rpm: na tebe budou muset udělat specijální vychytávečku, aby se tvá díla zobrazovala jen po desáté večerní :))

Vespa
16. 02. 2005
Dát tip
Tohle nemůžu neotipovat, je to vostrý... víc než by se zdálo

45rpm
16. 02. 2005
Dát tip
Já už to zmírnim. Zejtra se Miloš probudí ještě nevim jak, ale sám a zubožen a tady asi začne ten opravdovej deník zhrzenýho milence.

absurd
16. 02. 2005
Dát tip
uuf t.

drfaust
16. 02. 2005
Dát tip
bože to je blábol...

45rpm
16. 02. 2005
Dát tip
Kid_A - jsem se nechal unést. Okolnosti nejsou vždy příznivé. drfaust - hlavně klid.

drfaust
16. 02. 2005
Dát tip
já klidnej jsem:)

WiruZ
16. 02. 2005
Dát tip
hukot dalo mi to pres drzku to mam rad t

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru