Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Úvahy

16. 02. 2005
0
0
1988
Autor
květunka

Úvaha zpracovaná v citát."Člověk se má posuzovat podle toho, co dá ze sebe, nikoliv, co dá kolem sebe."
Rosa_canina
24. 07. 2005
Dát tip
Samozrejme..veliky:)

Rosa_canina
14. 07. 2005
Dát tip
je videt ze chlapci ´kolem sebe siri pekne hnusnou atmosferu..copak asi maji uvnitr..je to jeste horsi nez to co ukazuji na povrch..Jak Pan Buh mohl dopustit takove trubce....

Rosa_canina
14. 07. 2005
Dát tip
Pis dal kvitku medovy..to pude!

Vaud
14. 07. 2005
Dát tip
Psí_růžo: Náhodou, darovat ledvinu je ušlechtilé. Co je na tom hnusného? Až jí budeš potřebovat, tak Ti bude prospěšnější, než dobrá rada. Takže citát platí absolutně - o věcech duchovních i (některých) materiálních.

REDH0T
14. 07. 2005
Dát tip
rosa - řekneš mi to do očí, maličká ?

květunka
20. 02. 2005
Dát tip
Tak jednoduché to s těmi vnitřnostmi není. Citát je o tom, že se lidé posuzují podle toho, čím jsou obklopováni, tzn.majetek, ale nikoliv podle toho, co je v nich. A stereo proto, aby ten citát byl dobře viděn.Musela jsem jej dát pod úvahu, jinak bych ho nedostala na svou stránku, jako to bylo u citátu "Na radost skupina na starost jedina."Nevím,čím to.

Vaud
16. 02. 2005
Dát tip
Něco jako - daruj ledvinu, posílíš mír?

REDH0T
16. 02. 2005
Dát tip
daruj krev - bude prejt

REDH0T
16. 02. 2005
Dát tip
.

pozorovatel
16. 02. 2005
Dát tip
:)))))kluci, kluci.. já se jednou pěkně poblil..

Kandelabr
16. 02. 2005
Dát tip
aha, stereo. jsem myslel že uvažovat budeš ty a ty tozatím necháváš na nás. co takhle nějaký vlastní názor na ten citát či co to je. třeba definovat to "ze sebe" a "kolem sebe" , jinak je to dost zavádějící, páč si pod tím můžu představit koninu :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru