Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Hlava 23

11. 07. 1999
1
0
1317
Autor
Epigon

Taková další rychlá.

Nevim, jestli jste si toho všimli, ale hlava je velice hydraulicky propracovaný objekt. Jsou v ní totiž nejméně čtyři otvory na příjem a jeden na výdej tekutin, přičemž ten na výdej je situován níže než ty ostatní, ale dostatečně vysoko na to, aby byl člověk neustále plný a přeteklo to, co se mu už do těla nevejde. Skrze tyto díry mohou pronikat tekutiny nejrůznějšího charakteru, ale nutno podoktnout, že ty ve skrze považované za špatné mají nižší hustotu a proto se drží na povrchu. Čili většinou se z člověka vylévají tyto. Pokud ovšem člověk otvor neotvírá, potom se může dokonce stát, že se hladina zvedne až natolik, že mu to vleze na mozek a někdy i na srdce, které je s ním často spojeno úzkou trubičkou. U některých jedinců dochází k poruchám tohoto propojení, trubička může být porušená a v důsledku toho člověk dostává tekutiny do srdce dříve než do hlavy.
ikarka
30. 12. 2002
Dát tip

B.Ezejmenij
22. 07. 1999
Dát tip
Jo říkám to. Tohle neumim.

Saša
14. 07. 1999
Dát tip
Zapoměls na dva otvory
kterými slzy vychází
když srdce příliš zabolí
když utápíš se v nesnázích.

snoopy
13. 07. 1999
Dát tip
musím se přiznat, že se mi to moc nelíbí.. něco tomu chybí, kdesi uvnitř, a něco tamtéž naopak přebývá..
napovídá, že by to chtělo být fejetonem (i když kratičké a narychlo), jenže.. trochu to postrádá patu (hlavu to snad má..)

slavek
11. 07. 1999
Dát tip
velmi dobré.. Opět. Chceš po mně zápornou kritiku, a já nemůžu najít ani žádnou hrubku.. Strašné. Půjde-li to takto dál, nebude co kritizovat..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru