Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tam, kde býval Černobil

17. 11. 2000
0
0
3951
Autor
StvN
Znám zplundrovanou mýtinku, kde býval Černobil. On posečkal tam chvilinku, když ho výbuch překvapil. Viděl záři, hromy, blesky, velký hříbek, třesky, plesky. Podnes se tam pěstuje, čočka co by produkt škodný, do hodinek montuje, zdroj energie více vhodný.
Rastin
06. 04. 2001
Dát tip
Jo :-)) Ten tvůj poslední příspěvek, StvN, je dost dobrej :-)

StvN
21. 11. 2000
Dát tip
Jiko, jeste jednou se omlouvam, ze to neni zarazeny do Blbustek. A kdyz jsem to psal-tak prede dvema tremi lety, tak jsem ten ftip ani neznal, neznam ho doted. Ale to spousta lidi nedokaze vzit vpotaz, ze je mozny, aby vzniklo vice stejnych myslenek nezavisle na sobe. To se me konkretne stava casto, vzdy si myslim, ze jsem vymyslel neco novyho a vono je to znamo uz stovky let.

JiKo
21. 11. 2000
Dát tip
OKi

JiKo
19. 11. 2000
Dát tip
No v blbůstách bych to viděl raději ... škoda že používáš fragmenty ze známých vtipů

Albireo
18. 11. 2000
Dát tip
Katerino, na Temelínu (na rozdíl od Černobylu) nemá dost dobře co vybuchnout. Pokud tam nějaký ekologista nepropašuje bombu.

Gimi
18. 11. 2000
Dát tip
Kat. nestraš,já bych se asi moc za břiho nepopadala.

StvN
18. 11. 2000
Dát tip
Dik všem. Gimi: sám nikdy nevim, pod co zařadit, to co jsem napsal Grim: Ve slovníku jsem nenašel jaký i/y se tam píše. Za neznalost se omlouvám. Že to za moc nestojí, s tim musím souhlasit, ale nemohl jsem si pomoct. Katerina: moc o tom asi nevíš, v Temelíně se to stát prakticky nemůže

Katerina
18. 11. 2000
Dát tip
Jasne ze se v Temeline nic stat nemuze, uz jenom proto, ze kousek odtamtud bydli moje babicka a taky tam kazdy rok jezdim na prazdniny... libi se mi, jak jste si vsichni tak jisty, docela jste me uklidnili!!! ;-)))

Gimi
17. 11. 2000
Dát tip
Jo,je do slušný,vtipný.Snad bych to uvedla spíš jako blbůstku,protože bych tak řekla,že s lyrikou to má společného hodně málo.Za blbůstku bys měl tip,ale takhle.....

Grim
17. 11. 2000
Dát tip
Není to náhodou Černobyl? Jinak je to odfláknuté...a trochu neaktuální i jako ftip...

Astalavista
17. 11. 2000
Dát tip
Hmm. viz. Gimi, Grim

Katerina
17. 11. 2000
Dát tip
Neaktualni?? Zadny problem, misto Cernobyl si dosadte Temelín a hned se muzem popadat za bricha!!!

Grim
17. 11. 2000
Dát tip
Katy: Ekoterorista?:-))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru