Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Neznámá

17. 11. 2000
12
0
1116
Autor
deSade

ach jo - zas ta láska

Přikován k smaragdům tvých očí tvým bloudím černočerným hájem řas, už dávno nejsem vlastních citů kočí vždyť v každé tvojí kráse tisíce jsou krás. Tužkou z blesků letních bouřek do jarního vánku budu psát blýskavé zprávy tenký proužek, šifru citů o tom, jak mám tě rád. Já hořím - plamenem tvých vlasů jsi konkubína pro bohy, před tebou klečet budu do skončení časů v kleci svých vášní já,blázen ubohý.
Neverrrr
01. 11. 2005
Dát tip
je to nádherný.díky,

alim
24. 02. 2003
Dát tip
z lasky o lasce...moc hezky..tip*

Mrkvička
09. 01. 2003
Dát tip
Hezké t*

Anonym
05. 04. 2001
Dát tip
Ty víš...Láska neni dobrá věc...Lidi by se jí neměli zabývat, protože je tak moc ničí...Ale je hrozně krásné, že všichni o lásce tak krásně píšou, i přesto že je to největší překážka v životě.Děkuji ti, žes napsal něco tak úžasného,pomohlo mi to upravit si mínění o lidech.

Hopeless
19. 11. 2000
Dát tip
Teda markýzi ! Povídals mi, žes tohle vůbec neměl psát a nakonec je z toho tvoje nejúspěšnější dílo tady ! Gratuluju k úspěchu tvýho stylu vůbec. A aby toho nebylo málo, tahle je fakt dobrá, takže do sedmice - TIP taky ode mě.

Drakkan
18. 11. 2000
Dát tip
klasika. dobrá klasika jakou mám rád a neodsuzuji. Proto TIP

Albireo
18. 11. 2000
Dát tip
Vystihl jsi moje pocity. TIP

kalinka
18. 11. 2000
Dát tip
píp /jen já rejpalka si neodpustím drobnej korekt v poslední sloce: Jak hořím -....,.... do skonání časů..../ jinak nádhera!:o)

Katerina
17. 11. 2000
Dát tip
tak tomu se rika laska...

Astalavista
17. 11. 2000
Dát tip
Znám to...Tip

Vojtek
17. 11. 2000
Dát tip
jo z mnoha normálních lidí dělá láska blázny ubohé... dávám tip

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru