Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Možná

18. 02. 2005
0
0
1244
Autor
Woey

O tom, co se MOŽNÁ nikdy nestane. Prosím neberte to vážně :-)

Právě ležím v posteli, ale možná taky ne,možná stojím někde venku na sněhu a možná je mi zima, ale možná že se hrozně potím a možná, že tam žádný sníh není a možná je léto a já mám tu bundu zbytečně. Možná si jí sundám, možná jí hodím do vzduchu a možná spadne na zem, ale možná ji zachytí nějaký pták, možná černý vrabec. Možná,že ten vrabec bude normální, ale možná bude vážně černý a možná tu bundu nechytí a možná uletí, ale možná se mi usadí na hlavu. Možná mi bude sedět ve vlasech a cuchat je, ale možná to nejsou vlasy a možná je to tráva. Možná tudy poleze žížala a možná se vrabce nebude bát, ale možná jo a možná mi vleze pod bradu, aby ji vrabec neviděl a možná tam vůbec není moje brada a možná, že to vůbec není moje hlava. Možná je to jenom koule s trávou a možná, že vrabec uletí a možná si toho žížala všimne, ale možná to nezaregistruje a možná se bude chtít dostat pryč z té koule a možná spadne na zem a možná tam bude sedět kos a ten žížalu sežere. A chudák žížala se z toho "možná" zblázní, protože zjistí, že je tu určitá pravděpodobnost, že po tom všem, co se jí možná stalo vůbec není žížalou.
evalota47
05. 05. 2005
Dát tip
docela legrace - možná...

Kastel
13. 03. 2005
Dát tip
je fajn nechat myšlenky plynout a hlavně - mít fantazii

Áda116
24. 02. 2005
Dát tip
A tohle je možná zajímavý nápad :) Ne fakt, docela mě to pobavilo....

Blue_mode
18. 02. 2005
Dát tip
možné.. :o)

ankoria
18. 02. 2005
Dát tip
a možná se tu někdo hodně nudí :)) dobrá fantasmagory

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru