Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Bez meče

18. 02. 2005
3
0
3609

\"... miluju Tě ... ... nenávidím Tě ... ... nechápu Tě ...\"

 

Stavím a bourám zbytečné klece,
nechci věřit a věřím přece...
*jen tak*
Podávám se strachu i naději v sázce,
že tělo i duši zase budu ztrácet...
 
Zbytečné jsou brány srdce
a pevné hradby pravdy
Tvoje slova bolí
teď ... a budou navždy.
 
...ať víla, světec nebo naivka,
plameny odvety mi hoří v očích
když po dalším slavném vítězství,
zase na kolenou klečíš ...
 
... a já?
 
Ač v mysli koluje pomsta ...
Ti podám ruku a z prachu zvednu,
zas nechám Tě vejít do srdce ...
 
... si tam i teď ...
 
... někdy s nožem,
jindy v papučkách
chodíš mou duší...  
 
 
si tam i teď ...
 

 

 


Vidíš je to tak... teď cítím mrazení:o)... Někdy se na sebe za to svoje kývání od slziček k smíchu moc zlobím jelikož si uvědomím že neubližuju jen sobě... škoda ze ty šťastný chvilky a hormony k sobě nemůžu přivázat a nepustit pryč....

ani nevim jestli mi z toho nema byt smutno ze tyhle emoce vetsinou byvaji pospolu:(.... ALe asi s tim nic neudelam:(! Dekuju dekuju dekuju!!

Silvita
18. 03. 2005
Dát tip
Musíš oddělovat slovo smutno od hezky ... všimla sis, že se někdy děsně moc překrývají? že když si šťastná, že může okamžitě přijít něco, co tě zahalí do slzavejch dnů.**

Silvita
17. 03. 2005
Dát tip
hold, někdy si lidi děsně ubližujou:-( :-( ten prolog ... to jsou věci, který k sobě prostě patří. St.

Sem moc rada ze si zpatky! Dekuji Ti moc!!!

romale
01. 03. 2005
Dát tip
... a samé hloupé rýmy se mi derou na mysl... Je dobrá... ty nápady... a nejvíc se mi líbí: "... někdy s nožem, jindy v papučkách chodíš mou duší..". *

gho_st
21. 02. 2005
Dát tip
není to špatné. ale mi to připadá možná trošičku zbytečně dlouhé. ale nic si z toho nedělej - je to jen jeden názor.

Tak trochu mě to svádí ke zpěvu, skvěle to plyne...líbí tip*

dekuji Ti hvezdinko! Zkusim ji kdyztak az se trosku ulezi vymyslet satecky z akordu:)... uvidime ... dekuju!

Jeheheman
19. 02. 2005
Dát tip
yeahhh, prinecess is back!!!:o))) to je hrůza, všichni si frt lyžujete a já už si možná nikdá nezalyžuju:( líbí se mi nápadité rýmy v první strofě, básnička je spíš hodně písničková a to v duchu prologu:) jo a taky to chození v papučkách duší:)) já se do duší nepřezouvám:o) ahooooooooooooooooooooooooj jak byloooo?

Jeheheman
19. 02. 2005
Dát tip
chci tě.. v prologu chybí;o)

Bíle bylo:))Krásně:)! Su úplně doby/itá:))) živila sem se mňágou celý týden:)...trochu to asi zanechalo následky... Nikdá?:( ... Proč nikdá?:( chci tě ... no chybí:(... priznávám... bylo tam:) ale, ...neztotožňovalo se s mým vnímáním:).... tak sem ho vyškrtla:).... :)

Jeheheman
19. 02. 2005
Dát tip
no možná někdy joo, jenom si to nějak neumím představit, jak si sháním lyže, termín a na vlastní pěst vyrážím klouzat po sněhu, když všichni co znám jsou sportovní asi jak já, takže by nejeli. Takže si spíš znova koupím pruty a lístek a stanu se tichým bláznem.. satorka taky byla úplně domlácená z lyžování.. musí to být tak nějak příjemný "být tak hezky domlácený" ..že bych se dneska zkusil skutálet ze schodů?;)))

Rosa_canina
18. 02. 2005
Dát tip
Ja nevim, nevim...drsne....nechapu...miluju....nenavidim? Proc? Takove drsnarny?

gabio
18. 02. 2005
Dát tip
no... myslim, že ti je tak 16, ne?

Ruzi tot moje vnimani.... boohuzel uz ne gabio... a vekem se neohanej... neni to moc objektivni ohodnoceni...Co myslis? dik za zastaveni....

gabio
18. 02. 2005
Dát tip
sorry, že jsem ti ubrala... (červenám se)

:) to vubec nevadi - doufam ze mi to dlooouuuhhhooo vydzi:)!!!

Empty
18. 02. 2005
Dát tip
Text je dobrej, ale tkovej rýmovanej nerýmovanej a to dojem hodně snižuje

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru