Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Znát tvé jméno

19. 02. 2005
0
0
782
Autor
vood

Psala jsem to teď na koleni. Jsem tu nová a musím se trochu rozkoukat. Když chytnu slinu, píšu cokoli, podle času a nálady. Slyším nějakou melancholickou hudbu, tak jsem u ní sesmolila tohle. Ráda přijmu kritiku. Tak prosím, pusťte se do mě.

Znát tvé jméno

 

Viděl jsem tě

Byla jsi krásná

Rozpuštěné vlasy

Splývaly na hladině

Sotva jsem dýchal

 

Tvá bledá kůže

Opar nad hladinou

Klidnou a tichou

Výchází slunce

Vidím svatozář

 

Mohu se nadechnout?

Bojím se pohnout

Krása je tak křehká

Ptáci o ní zpívají

Květiny voňavé

Jen o ní kvetou

 

Vidět a umřít

Tak se to říká

Čekám na smrt

Víc nežádám

Už chci jen jedno

Znát tvé jméno
inlajn
22. 02. 2005
Dát tip
--ale no tak, na umírání je to málo, ne?... počkej si eště...

vood
20. 02. 2005
Dát tip
probe jsem rodu ženského, takže tohle jsem opravdu neprožila, to máš pravdu. Fascinujou mě neopakovatelný momenty, hry světel v přírodě, barvy slunce..., v tomhle smyslu už jsem to zažila. Chtěla jsem, aby to vypadalo spíš jako obraz, než hromada písmenek.

probe
20. 02. 2005
Dát tip
Já jsem také na přírodniny :-). Si Tě přečtu, až budeš mít zase něco nového.

probe
19. 02. 2005
Dát tip
Voody, líbí se mi: „jen o ní kvetou“ . Nejlépe možná psát o něčem, co jsi sama prožila či procítila... (?) :-)

Jojo taky mi to přijde "umělé". Špatně se to čte, občas bych tam lípnul rým. Jestli miniaturka, tak zkrátit! Good?:-)

vood
19. 02. 2005
Dát tip
úúú, díky za kritiku, divím se, že jste mi nepředhodili ten nesmysl ve 2. 3. řádku od konce, fuj! Kritizujte dál, ráda vás poznám.

vood
19. 02. 2005
Dát tip
úúú, díky za kritiku, divím se, že jste mi nepředhodili ten nesmysl ve 2. 3. řádku od konce, fuj! Kritizujte dál, ráda vás poznám.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru