Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Hláska

21. 02. 2005
8
0
4661
Autor
Implicite

Posílám vám svůj zážitek z cesty vlakem..

Jedu ve vlaku s plačící panenkou,

slzy plynou po tváři dokonalosti,

mobil,

slzy s ťukavou modlitbou,

se snahou být panenkou ve štěstí.

 

 

Proč pláčeš panenko duhy?

Zasažena životními ostruhy?

Bolest v hlavě a v srdci neschováš,

osudem se jen objímáš.

 

                        Co prsten to jedna smutná láska,

                        nevím proč, ale budu ti říkat hláska,      

                        (možná, aby se to rýmovalo)

                        hláska slova nevysloveného, ptáš se jakého?

 

Naděje, svoboda, jahoda, moře, racci, slunce, objetí, láska ..  růžová (šedá) tvoje, moje maska.

 

                        Spojuješ se se světem,

                        jediný signál tě drží nad vodou,

                        -Oni- ti pomohou,

                        vyřčené trápení je půlka zármutku,

              a proto objetí, jahody a láska nepatří jen dětem        nám všem  .. . ...Nám… .. dětem

 ..

 

Jak malíř Da Vinci Tě kreslím ve Tvé kráse a odhodlanosti    já Své múze.

Jak malíř voyer Tě kreslím na Tvé životní duze.

Mít tak akvarel namaloval bych k Tobě hřejivé slunce, aby vysušilo slzy noci.

Mít tak akvarel, vyndal bych ten bordel, co před námi skrývá svět moci.

 

A co bude za rok? – (nějaký další šok?)

   To ti fakt nepovím. – (proto tady nesedím)

             Jen ti řeknu : Uuuuuuuu sss míííííí v eee j  se.                

 

..

.

                                                                       

Naděje, svoboda, jahoda, moře, racci, slunce, objetí, láska,  ..  růžová (šedá) maska Života..

 

..

.

 

 


jaza
01. 10. 2005
Dát tip
a proto objetí, jahody a láska nepatří jen dětem – nám všem .. . ...Nám… .. dětem !!!!!! je opravdu barevná,prostě barevná*

Implicite
01. 10. 2005
Dát tip
diky ti sefe..uz sem dloho o tobe neslysel..jak se mas?..mam tady novej vytvor - neches se na nej kouknout?

machitooo
01. 06. 2005
Dát tip
jen abych ti zvedla reputaci....Tip

Implicite
01. 06. 2005
Dát tip
jen za to, aby si mi zvedla reputaci tip nechci....T. davas jen kdyz se ti to fakt libi....takovy ty tipy ze znamosti fakt nemam rad...

Kratas
31. 05. 2005
Dát tip
Četlo se mi to dobře, je tam pár věcí, které bych vyměnil, nebo vypustil, ale celkove to na mě působilo moc dobře. A jako jednu z Tvých prvotin to musím ohodnotit. t

Implicite
31. 05. 2005
Dát tip
ho ho...dekuji ti o mocny...:-))

Kratas
31. 05. 2005
Dát tip
Spíš nemocný.

Aiscis
24. 02. 2005
Dát tip
No jako pouťovej ne, ale je to na mě fakt moc, ale pokud to tak vážně vidíš je to tvoje věc, někdy je ale lepší nechat lidem ať si udělají vlastní obrázek.

REDH0T
23. 02. 2005
Dát tip
Děda Shakespeare byl výrazně lepší... Rytmus kulhá, rýmy nejsou tak zaoblené a melodické a v obsahu se snažíš víc ukrývat, než-li odhalovat. Ale celkově to není zlá věc... Hodně štěstí

Implicite
23. 02. 2005
Dát tip
jo jo, teckam tam dávám takovej jakej si vyznam (zas v tom nehledej morseovku), ale nekdy tim (spis asi sam sobe, kdyz to ctu nahlas) chci vyjadrit takovy urcity tempo ty basne...asi se to spatne vysvetluje, ale je to jakasi soucast zajistujici (hl. asi pro me) urcitou kontinuitu a navaznost ci nenavaznost + urc. um. dojem:)

Implicite
23. 02. 2005
Dát tip
jo jo, teckam tam dávám takovej jakej si vyznam (zas v tom nehledej morseovku), ale nekdy tim (spis asi sam sobe, kdyz to ctu nahlas) chci vyjadrit takovy urcity tempo ty basne...asi se to spatne vysvetluje, ale je to jakasi soucast zajistujici (hl. asi pro me) urcitou kontinuitu a navaznost ci nenavaznost + urc. um. dojem:)

Implicite
23. 02. 2005
Dát tip
hrbol - diky..budu se snazit zapojit originalnejsi slova..diky

Implicite
22. 02. 2005
Dát tip
Aisic - diky moc, ty barvy jsou hodne, ale je to panenka duhy a ja ji takhle vnimam (ale chapu, ze to pusobi trosku jako poutovej kyc) Sipek - taky dekuju moc..jaky zprofanovany vyrazy jsi mel na mysli?..diky ta tip:) Jeste ziju - jak jinak nez dekuju .. o barvach jsem psal jiz Aiscis..s tema rymama se snazim (asi i díky tobe) ...masky - myslím, ze kazdy mame velky sortiment (od tech krasnych, usmevavych pres smutne, nastvane, nechapave az po ty stereotypne stále stejne, které si nasazujeme nejen proto aby jsme se treba chranili pred okolním svetem, ale i pro to abychom nemuseli tolik premyslet - nasadis a jedes podle starych pravidel) - zalezi jen na nas jestli je nekdy odkladame a vystupujeme takovy jací doopravdy jsme...tot vse.. ...vsem jeste jednou dekuju a budu moc rad, kdyz si prectete moje dalsi, budoucí dílko...

FatalError
22. 02. 2005
Dát tip
Z těch lentilkovejch barviček mi je trošinku na zvracení... ehm... promiň. Jinak... mi to příjde děsivě kýčovitý a klišovitý, ale jenom, když to člověk rozebere na části, jako celek to působí docela příjemně... Jo... a vypreparuj z toho slovo "bordel"... to je dost pěst na vokuláry... S pozdravem... Fatal

Implicite
22. 02. 2005
Dát tip
fatal i tobe sekuju (nic jinyho jsem necekal - slecno sarkasticka..)) nenapadlo me se koukat jen na casti (pokud by to bylo samostatny, tak by to asi pusobylo divne) - kyc a klis odmitam :) - jak to bylo, tak jsem to zaznamena:)) ten bordel tak trochu je pest na oko, ale mozna to tak i ma byt - proste bordel je bordel a to se neda ani jinak nazvat...diky...))

FatalError
22. 02. 2005
Dát tip
neni zač, pane odporný odporovateli :)

aniet
22. 02. 2005
Dát tip
a co chceš slyšet?? vždyť je to skvělý!! @niet.

Teď mě ještě napadlo, že jsme si zvykli psát pár teček (kamkoli se nám zlíbí) Mají nějaký smysl, nebo jen nechávají místo pro čtenářovu fantazii?

Aiscis
21. 02. 2005
Dát tip
silný dojem....osobně neholduju barvičkám....a jsem pro trochu návaznější styl, ale je to rozhodně zajímavé....

a vlastně proč ne, je to celkem povedené, snad jen je tam až moc trochu zprofanovaných výrazů, ačkoliv, proč ne, když se dobře použijou... t.

Ty barvičky mi trohu narušují celkový dojem, ale o to teď nejde. Líbí se mi. Přestal jsi křečovitě rýmovat. O maskách života přemýšlím již dlouho.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru