Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

8

20. 11. 2000
0
0
766
Autor
Pimpilim

Víte vy hloupí lidé vůbec, že na kůži se časem ( a poměrně dlouhým, několik dní ) vytváří chemická bariéra proti bakteriím a plísním ? A že tedy časté ( např. denní ) koupání či sprchování vás ohrožuje víc než špína ? A proto se nemusím každý den koupat a mýt si nohy, proto se mi příčí dělat to i ob den. A přesto jsou k těmto jasným argumentům hluší právě medici, kteří by to měli nejsnáze pochopit. Někteří z nich přechytávají názory většiny a nebojují sami za sebe. Někteří podporují homeopatii a parapsychologii. A proč ? Především proč se z těchto nedospělých mediků s nedospělými názory stávají dospělí lékaři s taktéž nedospělými názory ? A proč taky nesouvisí schopnost uvažovat se schopností učit se ? Jak by řekl náš pan docent z nepravé kůže, není zde žádná vyvoditelná kauzální souvislost, nemající žádné konsekvence do budoucnosti. Vždyť přece žijeme ve světě pseudonáhod, zrovna teď mě pseudonáhodně bolí hlava. V závislosti na nízkém klimatickém tlaku, volejbale a jistém pokoji 402 s jednou nejistou holkou. Pohlaví určeno velmi pravděpodobně a přesvědčivě, ač mi zatím chybí přesvědčivé důkazy, jež si opatřovat v blízké ani vzdálené době pravděpodobně nebudu. A zaobíraje se tu nyní pokojem 402, začínám myslet na České Budějovice a na 402-protikladnou holčinu. Protikladnou ve všech smyslech, v jakých si ji lze jen představit. Ne bohužel, ale naštěstí. A nebýt jí a myšlenek na ni a tohoto počítače, kdo ví, co bych udělal - třeba bych se přidal k planetě sebevrahů, kde si každý najde své místo v řadě světa a kde každý de facto drží hubu. A kde by toho chtěl někdo velice moc říct a zatím jen píše a píše... a schválně propagujíce novou verzi Wordu 2000 a ukládajíce Shift-F12. INVEX.
Vojtek
20. 11. 2000
Dát tip
Chudáčku... :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru