Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Hold Básnířce

21. 11. 2000
3
0
2356
Autor
jester

Se vzpomínkou na pražský sraz..

Hold básnířce. Tvá slova se čtou tak krásně a lehce a přece každé z nich tolik nám poví, že věřit se někdy snad ani nechce, jak blízko máš ještě k teenagrovi.. Naději umí dát těm, kterým schází, zahřejí, snad proto, že jsou tak vřelá. Až někdy z obavy trochu mě mrazí, abys v nich i sama neshořela.. Umí jak plakat, tak se i smát, zazvoní jakoby stříbrným zvonkem. (vidím tě v duchu častokrát, jak honila ses za balonkem..) Zkrátka, dnes tady bych rád, i když ne bohužel snad slovy znalce, hold, nejen za sebe veřejně vzdát té naší básnířce.. a slečně.. PS.. aby si to někdo nevykladal, doplnte sami..
Merle
28. 11. 2000
Dát tip
Klárka: no ta slačna... to byla prostě malá licenca... on určitě ví, že seš ta ženská s velkým Ž :-)))

Klárka
27. 11. 2000
Dát tip
Merle: chňchňchň, slečně Klárce, samosebou :-)

Merle
24. 11. 2000
Dát tip
je to jasný, jinou možnost prostě nevidím... je to Klárka... :-))

blazinek
24. 11. 2000
Dát tip
jééé, no jóóó... dík, Merline :-)) Ty jsi snad čaroděj :-))

blazinek
23. 11. 2000
Dát tip
jůůůůů... napoví mi nikdo? :-))) *

Falka
23. 11. 2000
Dát tip
Jester: :o)))))) Blázínku, vždyť to jester prozradil, Anežka přece :o)

blazinek
23. 11. 2000
Dát tip
a tááák... tak to jóóó... P.S. a napoví mi někdo? :-))

zolli
21. 11. 2000
Dát tip
Že by takova rozevlátá Rozárka, co tam přijela -neprijela, ač oblečena stejně prostě otevřeně nahá? A pro nás všecky má dary- nedary svých zvonivých usměvů? Trefila jsem???

Anonym
21. 11. 2000
Dát tip
vzdyt prece vis, ze ja bez rymu.. ani ranu, ne?))

rire
21. 11. 2000
Dát tip
mocmoc líbí .) potěšilo poránu. tip .)

mis
21. 11. 2000
Dát tip
Hezký hold, ac jsem tam nebyl i bez rýmu na konci bych uhodl *

Merle
21. 11. 2000
Dát tip
taky mi to bylo jasné... (kupodivu) a říkám JOjo..

Falka
21. 11. 2000
Dát tip
Téééda... ten konec se ti vůbec nerýmuje... no že ne? :o)))

jester
21. 11. 2000
Dát tip
Ne, ten konec se nerymuje.. (( je to Anezka-Hodinova Vzpurna..))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru