Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zpověď nešťastného srdce

21. 11. 2000
1
0
490
Autor
Luke

Jo to má první báseň, i když mi říkal Merle, ať ji upravím, rozhodl jsem se, že ji ponechám v syrovém tvaru i obsahu.

Podala sis inzerát, já Ti na něj odpověděl, jak moc Tě budu mít rád, to jsem tehdy nevěděl. Nosil jsem Ti květiny, neboť jsem pevně věřil, že na světě jsem jediný, kdo by s Tebou rád byl. V dopise jsem Ti lásku vyznával a zároveň si otázku pokládal: "Budeš mne také mít ráda nebo mě bereš jen jako kamaráda?" Teď nad Tvým psaním vzlykám, proč se to muselo stát, sám sebe se ptám, proč Tě nemohu mít více rád. I tak jsem Tvůj kamarád, nosím Ti občas květiny, stále Tě mám rád, i když nejsem jediný.
Yeziiinka
08. 09. 2001
Dát tip
Božínku... - jinak ale, to co píšeš je smutné, ale takové věci se stávají. Nesmutni, drž se a koukej jen dopředu.

Menahen
01. 09. 2001
Dát tip
No, já nemohu moc kritizovat, ale trošku by to mohl být vypilovanější...Ale ten poslední verš se mi líbí hodně, takže za ten máš tip! Musím řici, že i tak(neni to vypilovaný) to na mne udělalo dojem...dost smutné, ale.¨.. to je život....

Albireo
21. 11. 2000
Dát tip
Upřímné, ale neumělé.

Merle
21. 11. 2000
Dát tip
tentokrát byla Síla trochu někde mimo... Obi-Wan tě (tohle) špatně učil vem si světelnej meč a piluj...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru