Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

9

21. 11. 2000
2
0
725
Autor
Pimpilim

Myslíte, že je všemu konec ? Že se zřítí celý svět vašich názorů, když vejdete do kompromisu s dívkou, kterou jste kdysi chtěli omámit svými názory a s níž to nedopadlo vůbec nijak a během tohoto ohromovacího procesu jste se ke všemu zamiloval ? Asi mívají odlišné argumenty ke své váze připočtenu i váhu krásy, do níž jste se zamiloval, pane budoucí doktore. A to z plné poloviny. A možná budoucí doktor nyní balancuje mezi láskou a hrdostí svých názorů, jsouce závislý na věku a připravenosti svých gonád a měrné aktivitě testosteronu. Ležíce vedle sebe, dotýkajíce se sebe a dýchajíce jeden na druhého a nepřipouštíce lásku dále. Protože láska může být tak vzdálená a přece tak blízká, za láskou třeba jet mnoho kilometrů a přece jen maličko slov; a přece může být láska tak blízká a přece tak vzdálená, někdy stačí jen natáhnout ruku a dotknout se a pohladit a přesto je třeba tolik slov a přemlouvání, ani nemusí být jednostranná. Bohužel nic snadnějšího není, žádná snadnější láska, je jen snadnější sex s extrémními extroverty. Láska je telefonní karta s jednou jednotkou, s jednou jednotkou u dna.
blazinek
23. 11. 2000
Dát tip
rozumím? nerozumím? rozumím? nerozumím? rozumím? ... ale to je vlastně jedno... okouzlující lyrika !!! *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru