Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Přesila

21. 11. 2000
1
1
1356
Autor
Ageran

Je to o válce. Asi to nemá moc smysl, ale kdo ví...

Vojáci bez víry bez cíle, posláni proti přesile, Každého rozkaz nutí jít, přání všech je teď jinde být. Vojáci bez víry bez cíle, stojí tu proti přesile, Mnohý z nich ještě chtěl by žít, ví ale, že musí zemřít. Vojáci bez víry bez cíle, nemohou odolat přesile, Každý z nich bude bojovat, přestože by chtěl utíkat. Vojáci bez víry bez cíle, bojují proti přesile, Mnohý z nich který přál si žít bude teď v zemi rychle tlít. Vojáci bez víry bez cíle, stáli tu proti přesile, Mnohý z nich ještě mohl žít, nebýt těch co boj chtěli mít. Vojáci bez víry bez cíle, zemřeli díky přesile, Hrobař je všechny zakopal, nikdo jim nad hroby neplakal…

1 názor

Anonym
23. 01. 2001
Dát tip
díky

Eowyn
11. 12. 2000
Dát tip
Ale jo smysl to má. Trochu, ale prostě nad simonovi kritiky nemam...

cest vitezi nad strachem,odvaha nad vuli,povinnost nad rozumem...ale co zivot sam ??

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru