Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Osamělý strom

01. 03. 2005
0
0
557
Autor
knight

Strom,který stojí sám a nikdo o něj nemá zájem...

Je jedno,jestli je jaro,léto,podzim nebo zima,protože osamělý strom tam stojí sám,i když prší,padají na něj vločky nebo když z něj padá listí.Vždy tam zůstane úplně sám a je smutný,že o něj nikdo nejeví zájem.Všichni ho přehlížejí jakoby vůbec neexistoval ani ptáčci na něm nemají své hnízdo,ani veverka po něm nepřeběhne,ale přesto je uvnitř krásný a plný naděje,že se to změní...Je prorostlý mechem,kytkami a hnilobou...po strašně dlouhé době si stromu někdo konečně všiml-byla to velice stará paní,která již skoro neviděla,sedla si pod něj a bylo jí tam tak dobře,že se tam často vracela...Jednoho zimního večera tam stařenka přišla jako každý večer,sedla si pod strom,přikryla se dekou a pomalu zesnula...

Strom byl velice smutný,že přišel o jediného člověka,který ho měl rád a tak pomalu usychal..........z toho vyplývá,že bez opravdových přátel nedokážeme žít...


Alojs
11. 05. 2005
Dát tip
pro příště: bacha na kategorii. Tohle není drama. Drama je scénář pro divadelní hru a tohle, jak sám uznáš, jistě není scénář :-) jinak ti držím palce v tvém dalším vývoji. literárním

johanne
02. 03. 2005
Dát tip
Aneb autor si myslí, že kritici jsou blbci.

knight
02. 03. 2005
Dát tip
Autor si to nemyslí...autor to ani netvrdí...tvrdí to tady johanne

johanne
02. 03. 2005
Dát tip
Však to nebyla pravda o autorovi, ale má domněnka. Tohle je hodně laciné, navíc mě fakt dostalo to: "a z toho vyplývá"... Jak v první třídě. Ale nebylo to míněno jako urážka. Příště avízko, hm?

_Psyché_
02. 03. 2005
Dát tip
znam ten příběh o stromu ale bylo to s chlapcem a když vyrostl, posekal ho a udělal si z něj dům a strom ho pořád miloval, i když ho zabil lidská hloupost takže tohle neni v ničem nové, navíc velmi zkrácené a neni to drama

Křídlo
01. 03. 2005
Dát tip
Eh, kdyby tam nebylo to dementní poučení na závěr, tak by to nebylo tak hrozný.

vojtěch
01. 03. 2005
Dát tip
souhlas s křídlem JE TO SRAČKA

knight
01. 03. 2005
Dát tip
Všem moc díky...příště se polepším...

Dolente
01. 03. 2005
Dát tip
No, příklad pro život je to hezkej, ale podle mě tento fakt (o opravdových přátelích) stejně každýmu dojde.... No ale snaha....se cení :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru