Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

M.I.H.O.L.A.

15. 07. 1999
2
0
1265
Autor

Napsala jsem to v zeměpisu, protože jinak bych asi usnula.
Stačí se jen dívat, přichází to samo...

Ručičky jak hůlčičky a vyzáblé nožičky světlemodrá vestička upletená do véčka poďobaná tvář chce mě zkoušet zas před tabulí poskakuje na mapě nám ukazuje kde je sever, kde je jih kde je teplo, kde je sníh.
slavek
16. 07. 1999
Dát tip
slova vypráví, nikdo už neposlouchá. Kdysi hodně dávno věřil, že dělá něco dobrého, prospěšného.. Dneska už ví, že nikdo neposlouchá. Někdo má alespoň tolik slušnosti, že se tváří, jako když poslouchá, jiný dává svůj nezájem okatě najevo. Je v něčem větší marnost?

zf
16. 07. 1999
Dát tip
Moc se mi to libi. Kdybych basnicku nepochopil, jak se mi to stava u vetsiny "mohutnych" basni (i kdyz casto se mi chapat ani nechcou, ponevadz jsem kazdodenne zasypan nejruznejsimi slovy), tak bych se k ni ani nevyjadroval. Tato "rymovacka", ktera nevyjadruje pocity (hele, pocity = dalsi pricina, proc se mi subjektivni lyrika moc nelibi, protoze mam co delat s pocity svymi) je opravdu lehka, svizna a cloveka potesi. Kez bych dokazal psat takoveto basnicky a ne ty, ktere nemam rad (a ktere pisu) a kez by se jich na Pismakovi objevilo vic, aby trosicku vyrovnaly pomer k basnim, ktere mne nezaujmou (a mozna nejenom mne)!

snoopy
15. 07. 1999
Dát tip
..na severu teplo, na jihu sníh.. : ) ..(asi si dneska zapomněl brejle..)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru