Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nešťastný věk

04. 03. 2005
1
0
1184
Autor
Mimi

V nešťastném věku šesti let mi odešel tatínek, prý do nebe, řekla  mi maminka.

V nešťastném věku třinácti let jsem květinku položil na maminčin hrob, prý odešla do nebe.

V nešťastném věku osmnácti let jsem hlínou pokřtil svého bratra, prý odešel do nebe.

V nešťastném věku dvaceti let jsem vytesal kámen na hrob své sestry, prý odešla do nebe.

V nešťastném věku pětadvaceti let jsem do hrobu položil svého syna, prý odešel do nebe.

V nešťastném věku třiceti let jsem pohřbil svou ženu, prý odešla do nebe.

V mých nešťastných kristových letech jsem vykopal hrob.

A teď ? Teď už vím, kdo je na řadě.


Jan_Smely
07. 03. 2005
Dát tip
Hodněj slabej závěr, nic mi to neříká.

Matylda
06. 03. 2005
Dát tip
Já jsem jinde. Možná jen nenaladěná na smutnou hlubokomyslnou vlnu.

Jeannedark
05. 03. 2005
Dát tip
Já si myslím že je to trochu moc dramatický,ono to tam neškodí to zní na začátku jako když to vypráví malé dítě ke konci je to jiný ale jak to tady znělo "začíná to dýchat".

Griff
05. 03. 2005
Dát tip
Jen tak dál. Jako osnova je to dobré.

Mně se to nelíbí. Promiň. Určitě zvládneš i lepší.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru