Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Milování s mobilem

04. 03. 2005
1
0
841
Autor
MarianSkopal

Napsáno při vztahu na dálku pomocí SMS. Metafora, Proč tu semnou nejsi chci se s tebou milovat.

Mě v noci zdál se zvláštní sen,
o milování s mobilem.
Já líbal jsem ho na display,
a hladil po všech klávesách.
Pak jsem se náhle probudil,
a zjistil, že jsem stále sám.

Silvita
21. 04. 2005
Dát tip
kdyby se to rýmovalo, tak to by se tipovalo .)

inlajn
09. 03. 2005
Dát tip
vůbec nejni zlý..............eště si hoď mNNNNě....dobrej, a ač to tak nevypadá, do jistý míry i smutnej fór...tip.

Hmmmmm.......ne moc originální, předvídatelné, nicméně ne až zas tak špatné :-)

Flammea
04. 03. 2005
Dát tip
Ale no tááák! Byla by to poměrně roztomilá blbůstka, tak proč autor stojí o hlubší kritiku??? Co se na tom dá asi rozebírat???

Díky, já to jako blbůsku nebral, pakliže bych to napsal bez hloubky citu k nějaké dívce asi bych se sám za sebe musel stidět. Je to pro mě citová záležitost. Přesto děkuji za kritiku.

No... hlavně, že nám autor vyložil v prologu, co tím chtěl říci, nemusíme alespoň kritizovat (– nebo dokonce nedejbože přemýšlet)... na rozdíl od modré čičiny (fajn nick!) Slůňo předvídalo něco krapet jiného, leč to nevypovídá nic o díle, leč mnoho o Slůňově zkaženosti:)

pozorovatel
04. 03. 2005
Dát tip
vybrující mobily jsou nejlepší

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru