Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Upřímný dezertér

04. 03. 2005
9
0
4171

Opíjím a topím se v životě,

ráno budí mě kocovina,

svět stejný je jako před rokem,

i já jsem pořád jiná,

 

otáčím se k sobě zády,

i k upřímnosti co je jak zkalená voda,

moderní lid po ní vyžaduje,

jen polykat vlastní slova...

 

...nemám sílu ani chuť,

na přetvářku a štěstí,

život je přec ztráta času ...

... tak postavím se ke zdi ...

 

 

 

 

 

 


Silvita
19. 03. 2005
Dát tip
Já mám problém v tom, že sem dycky moc upřímná

neenene! Tak sem to nemyslela! Upřímná upřímnost je věc špatně v dnešní době hledatelná!!!Zůstaň upřímná ! Je to moc důležité!Mě jen naštvalo že po mě někdo upřínost vyžaduje a když ji teda řeknu zdrbe mě že nemám pravdu a je uražen.... Ale upřímnost není o pravdě a lži - myslím že by měla být subjektivním názorem každeho z nás... Ale není to tak bohužel někdy - sme moc lehce ovlivnitelni davem a vubec... Zůstaň upřímná:o)!!!!

Marbulinek
17. 03. 2005
Dát tip
I já se stavím s tebou ke zdi, t* :o))

gho_st
14. 03. 2005
Dát tip
"svět stejný je jako před rokem, i já jsem pořád jiná" -tohle se mi hodně líbí. "život je přec ztráta času ..." -tak s tímhle naprosto souhlasím. jinak se mi to celkově velmi líbí. takže tip

jeminacky:))) dekuju Ti moc!!!!

komedie
07. 03. 2005
Dát tip
:))))))

johny45: To sem rad:)! Neni vubec zac! Ja na to neprisla....:) Nadik: Jeminacky:)... Tolik chvaly - to si ani nezaslozim:(... Moc moc moc moc Ti dekuju! romale: Je to skoda ! Da to dost praci srovnat si v hlave co po Tobe ostatni vlastne chcou... Jak casto se pouziva veta "musis se s tim smirit:(...?" na ho...!!!! dekuju za podporu, sem rada ze nejsem sama!!!

komedie
06. 03. 2005
Dát tip
když napíšu,že chápu,tak to bude pravda a ta je taky relativní...:)takže píšu,že líbilo a oslovilo a tomu nemusíš věřit,takže nebudeš vědět :)))))))) takže já dam tip....protože o málo čem dokážu kapku filozofovat :)))

:) ja Ti dekuju a doufam, ze vis, ze to myslim uprime, protoze jo:)!

DRAHT
05. 03. 2005
Dát tip
svět stejný je jako před rokem, i já jsem pořád jiná Moc se mi líbí. Posílám TIP

johny45
05. 03. 2005
Dát tip
Dakujem za radu princezna, ale aj tak nad tym ramcekom, ked dam pridat dilo, ziadne ikonky nevidim. Asi som nejaky osprosteny.:)

vojtech: :)co nadelam uz je tam...:)dekuju! DRAHT: dekuju Ti moc ! Tesis me! johny45: jeminacky tak to teda netusim v cem to muze byt:(... Mozna se zkus obratit na nektereho s pomocnicku treba budou vedet:)... At to dobre dopadne!:)

johny45
05. 03. 2005
Dát tip
Jasne, bolo to mojim prehliadacom, ze som to tam nevidel. Diky ;)

nadik_k
05. 03. 2005
Dát tip
No....s tímhle tím se naprosto ztotožňuji :-)))....líbí Jituško...ostatně jako vždy...nikdy nezklameš ;-)

romale
05. 03. 2005
Dát tip
Co dodat. Taj haf haf, jak má byť. Opravdu. *

Induan
04. 03. 2005
Dát tip
Je to tak. Postavím se vedle Tebe :)

:) az zitra rano v pet...:) dekuju!

Jeheheman
04. 03. 2005
Dát tip
upřímná:) ...nebo :( ? t

johny45
04. 03. 2005
Dát tip
Pekne, najviac ma ale zaujima, ako si dosiahla ten styl a farbu textu, lebo ja ked to skopirujem z wordu cez schranku, da mi to do normalneho formatu.

jehe: :) jo tot otazka mnou kladena dnes a denne:)... Kazdopadne ted Ti uprime dekuji za tipka!!!:) johny45: No ja si vzdycky hraju s barvickama...Nad tim vkladacim rameckem sou takove ikonky ktere kdyz rozbalis nebo na ne kliknes - tak se Ti oznaceny text bud presune - obarvi nebo zmensi...:) dekuju Ti za navstevu!!!:)

vojtěch
04. 03. 2005
Dát tip
líbilo, kdyby si tam nedala tu přetvářku,protože s tou to jde moc do vážnosti...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru