Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Muz co prodal svet

04. 03. 2005
0
0
1114
Autor
Widocq

je to nic moc :-) a navic podle me je tam par chyb (ja nerikal ze umim psat :-) )


Ráno, den jako každý jiný... nic se nezměnilo zase ta samá snídaně.... ovesné vločky?
vzduch stále tak pěkně ovívá tvář rozeslalým lidem... tak ochotně.
Přišla přeci nová éra... takovou jakou neznáme.... přeci se jen něco změnilo.. k obědu patizony místo čočky,
a v rádiu zní jen to jedno slovo.... prodal jsem... prodal jsem... zní to divně.

Jeden muž stojí na hoře za městem... křičí... prodal jsem,
jiný s vidlemi na poli... přehazuje trávu... a ví co si má myslet... prodal jsem....co vlastně?
Krtek hrabe svoje cesty v zemi... a slyší.. "prodal jsem".... a hrozivý tlem,
ta věta zní celým světem.... zní všude.... zpívá tak květnatě.

Snad ta věta něco znaměná... poslední věc před večerem,
co člověk uslyší když večeří... jde spát.
Líbezný zvuk... který nám dává spát... dává klid všem věcem,
probouzíme se do ní... stále a stále raději... nutí nás krást.

Věta okřídlená do každého díla zažraná,
děti ve školkách snaží se jí... velmi opatrně pět.
Co víc si můžeme přát?-.... a kdo jí vlastně vyslovil? na čem je založená... opřená?
my to víme.... jen jeden.... muž co prodal svět
inlajn
09. 03. 2005
Dát tip
myslim, že vůbec neni blbý, a , esi můžu, ten rytmus sedne k obsahu jak prdel na hrnec...malinko vyškrtat, a máme to..,.myslim já.....

Widocq
05. 03. 2005
Dát tip
hh dik wojtylo...... byl jsem tam vcera tlak 160/140 v klidu ale jinak pho :-)))

Wojtyla_Jr
04. 03. 2005
Dát tip
.. tak trochu nerozumím Tvému rytmu.. je-li to záznam tepu srdce, uvažoval bych o návštěvě kardiologa.. ale jinak se mi ten obraz zamlouvá.. ze všech skulin, děr, úst a stran zní jedna nedořečená věta.... příjemně nekonkrétní pointa.. i když vím já, co to znamená pro tebe.. nicméně líbí.. a toho srdcaře zvaž..;) W.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru