Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

PARDUBICE

07. 03. 2005
1
0
1088
Autor
vojtěch

Jak se říká – Pardubice

prý jsou prdel v republice

jel jsem do nich trabantem

tím prdelním hrabantem

 

Viděl jsem tam hodně koní

kobylince jim tam voní

upřímně vám říkám přesto

jinak vcelku hezké město
Lotoska
12. 04. 2005
Dát tip
...jestli budou rozprodávat Pardubky, tak všichni, posily z NHL vymizí všude, nejen u perníkářů. Ale to byl kotel! Já tam byla a teda povím vám....v pondělí to bylo zničující, ale úžasnej pocítek! Pardubky prožívaly do ranních hodin ! :-))

vojtěch
10. 04. 2005
Dát tip
výsměch...teď jsou na koni pardubice, ale až jim rozprodaj celej kádr,tak si s nima vytřou i Budějovice ve dvojnásobnym oslabení.:)

Lotoska
31. 03. 2005
Dát tip
vojtěch - Zlín vyhrál. hold, zítra to bude ještě mela. uvidíme, kdo se nakonec probojuje:-) Adilah - byl to nervák! fandila jsem, co to šlo...a ono to vyšlo! :-)

Lotoska
30. 03. 2005
Dát tip
Adilah - uz jsme postoupili, ne? byla jsem tam a bylo to uzasny a teda peknej nervak, ale stalo to za to!!! :-) vojtech : uvidime, Pardubky uz jsou tam, ale Vitkovice nemaj jeste nic jistyho a ja myslim, ze dneska jim to Zlinaci podpalej:-)

vojtěch
30. 03. 2005
Dát tip
zlín vyhrává 3:2....:(

Lotoska
29. 03. 2005
Dát tip
...mno, jako Vitkovicim to ted jede a pokud se Zlin nevzpamatuje..., ja jim to preju, bylo by to zajimave finale, ale jsem tehoz nazoru, jako na Pardubky nemaj. Jenom v letosni extralize, co si pamatuju, je udolali pouze 1x nebo 2x nanejvys a sice na perníkovým ledě, ale ....na Pardubky prostě nemaj, uvidíme jak si s nima dneska poradi Bili tygři, protože když ne, Pardubky maj jednoznačně finale v kapse:-) Teslaaaa! Dynamoooo! :-)))

vojtěch
29. 03. 2005
Dát tip
VITKOVICE! Pardubice pudou do kopru...(to je slovo do pranice, viďte?!)

vojtěch
28. 03. 2005
Dát tip
ehm...nechci ti do toho kecat, ale Vítkovice si s Pardubicema poraděj,uvidíš.

Lotoska
09. 03. 2005
Dát tip
lepší určitě ne, ale vycházím z toho....že tam od malička žiju:-) Jako obsáhnout vše do veršů, to by bylo ještě na hodně dlouhý sloupce, ale to by mohl každý z toho svýho místa:-)

Lotoska
08. 03. 2005
Dát tip
a co takhle.... Projíždíš-li Pardubice zkus si všímat města více hokejem to všude žije pivko se tu dobré pije... Perník ten tu krásně voní na zámku se pávy honí... Zlatá přilba lidi vtáhne s tebou se to pěkně nahne objevíš-li Aviatickou pouť.... A co takhle Kunětická hora jediná tu ční a tak volá do pěkného kraje.... A máš chuť si zazpívat Na Slunovrat zavítat ...bys měl... Nejen Velká Pardubická proslavila tohle město zdá se ti to málo? ...přesto... zavítej sem příště zas! :-))

vojtěch
08. 03. 2005
Dát tip
seš lepší...a taky si tam možná párkrát byla na rozdíl ode mě.

momooo
07. 03. 2005
Dát tip
a co Hradec?

vojtěch
07. 03. 2005
Dát tip
příjde, neboj...:)))SLIBUJU, BA PŘÍSAHÁM...v Hrdci jdem párkrát byl-máte hezkej bazen...

momooo
07. 03. 2005
Dát tip
díky :-) já mám Hradec moc ráda, takže se snaž :-)

Sarrah
07. 03. 2005
Dát tip
:)(

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru