Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Láska

08. 03. 2005
5
0
2768
Autor
(JH)

lol, je to moje první práce tak buďte, pánové kritikové, alespoň trošku schovívaví :) ale přiznám se když to teď po sobě čtu tak je to pěkná trapárna (asi to brzy smažu :D)

Láska je jen pouhá hra

 

Je to hra, kterou když jednou začnete hrát, tak už nemůžete nikdy přestat,

hra, která má mnoho levelů a nikdy nevíte, ve kterém právě jste,

hra, která má mnoho pravidel a tisíce možností, jak ji dohrát.

Na tuto hru však nejsou žádné cheaty, k vítězství vás musí vést jen a jen vaše srdce,

jen ono ví, kdy a jak reagovat, jen ono vám dokáže pomoct a překonat strach.

 

Každá hra je však jiná, některá má více kol než ta druhá,

v některé zas není naprogramován výběr obtížnosti.

Můžeme hrát rychle či pomalu, ale každá hra musí mít také i svůj konec,

kterému se nedá vyhnout, záleží jen na nás, kdy se k němu dopracujeme.

 

Čím déle ji hrajeme, tím více nás zaplétá do své sítě.

Čím déle ji hrajeme, tím více jsme na ní závislí

a tím více pak bolí, když dohrajeme poslední level.


krempi
27. 12. 2005
Dát tip
ne, laska neni iba hra... a kazdopadne ne iba slovo...

Eidam
30. 04. 2005
Dát tip
juch juch něco do mých malých uch. TYP :o)))))))))))))))))))))))))))))

Aweril
23. 04. 2005
Dát tip
uf

(JH)
02. 04. 2005
Dát tip
já bych to klidně smazal, ale nevím jak :)

(JH)
16. 03. 2005
Dát tip
... i s kurvou se dá krásně hrát ...

sk8ergirl
15. 03. 2005
Dát tip
1) na lásku znám spousty citátů, takže z toho, co je láska, jsem už lehce degenerovaná :-) 2) připomíná mi to jednu věc, kterou jsem kdysi naškrábala, i když ta byla, přiznám se, trošku do sladka... a za 3)...láska je stejně kurva :-)

(JH)
13. 03. 2005
Dát tip
nic v tom nehledejte, je to jen tak .... :)

zmrdan001
13. 03. 2005
Dát tip
hmmmm

Amah
10. 03. 2005
Dát tip
kde je rozdíl?

(JH)
08. 03. 2005
Dát tip
njn, kdysi sem hrával Wolf 3D :)

(JH)
08. 03. 2005
Dát tip
ale uznej že to byla docela dobrá pařbička na tu dobu :) si pamatuju jak sem vždycky běhal po mapě a vodentrovával (nebo vodmezerníkovával - ted uz přesně nevim) všechny obrázky Hitlera a hledal tajňásky :)

jenaL
08. 03. 2005
Dát tip
o co horsi, kdyz nas v puli prestane bavit, nebo kdyz se vratime ke starsi hre od stejne firmy...:)) moc se me to prirovnani nelibi...

Amah
08. 03. 2005
Dát tip
Jenal: ale tak to je, je to dost trefný přirovnání...

jenaL
08. 03. 2005
Dát tip
:))asi sem se dycky mazlil spis s brunetkama, nez s keypadem:))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru