Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

ABERTAMY 2

09. 03. 2005
2
0
1826
Autor
vojtěch

Abertamy, Abertamy

zabubnujem na Tam-Tamy

Tam-Tam tady Tam-Tam tam

jedeme do Abertam


Wuzzy
01. 04. 2005
Dát tip
avi

Wuzzy
31. 03. 2005
Dát tip
None, ještě lepší, než ALEJE 1

vojtěch
31. 03. 2005
Dát tip
děkuji moji věrní čtenáři.

inlajn
31. 03. 2005
Dát tip
MY děkujeme tobě.......Vojtěchu.............................. Zorro

inlajn
10. 03. 2005
Dát tip
Krisatepane, Vojtěchu, vem jižní Čechy....jo, jináč: na kole?

vojtěch
10. 03. 2005
Dát tip
na lítajícím koberci a občas na tříkolce.Jinak jedu pěkně podle abcdy..pro pořádek.

dickcock
09. 03. 2005
Dát tip
Pokračování sbírky? Věru nevím co si o tom mám myslet. V případě že je kategorie správná: nic mi to neříká. V případě, že se jedná o miniaturu/hříčku: Hravé. Podle mě na tadytěch věcech trochu záleží.

katugiro
09. 03. 2005
Dát tip
pro děti by to byla fajn říkanka... nechceš to vkládat aspoň souhrnně, třeba po písmenech? všechna města od A, od B... takhle se to lidem ani nebude chtít číst, natož aby to hodnotili; větší celky by možná byly řešením

vojtěch
09. 03. 2005
Dát tip
vskutku....pro mě to budou vždy vázané verše, protože tu šňůru vázaných děl nehodlam přerušit.. Katurigo:blázníš? víš kolik je obcí a sídel v ČR registrovaných jenom od A?Něco přes 150 a to je porovnání s písmenem B ještě vskutku málo...

dickcock
09. 03. 2005
Dát tip
Ale tvé odhodlání tě šlechtí. Done Quichote, kéž na vždy zbortíte lopatky větrným mlýnům. Bohužel, tato díla my zabraňují stát se tvím Sancho Panzou.

vojtěch
09. 03. 2005
Dát tip
hele,hele dyčkčočuku nebo jak...nedělej si srandu. (kdybych byl pravý zarytý písmák hned tě upozorním na tvou hrubku-"tvím")-upřímně mi to je ale u prdele...

dickcock
09. 03. 2005
Dát tip
Za hrubku se omlouvám. Už přece jenom dojíždím. Věru jsem tě nechtěl urazit ale naopak povzbudit. I přes to, že se v řadě věcí neshodneme.

vojtěch
09. 03. 2005
Dát tip
vim že si mě nechtěl urazit...sem to tak vůbec nemyslel.jsem moc rád že si se zastavil na vojtěchově díle.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru