Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kritika kritiky

Výběr: Maldecanka
10. 03. 2005
6
0
3032
Autor
Amah

 

Podle mého mínění

forma básně nezmění

její skrytou myšlenku,

jde přec pouze o sklenku.

Vína chuť se neliší,

když naň pohár je vyšší.

Beznadějný bol ze světa

skryje klidně vtipná věta.


T_lymfocyt
30. 03. 2005
Dát tip
Hezky se to rýmuje. Tip. I myšlenkový obsah ujde.

johanne
19. 03. 2005
Dát tip
:)

RuDa
18. 03. 2005
Dát tip
rým sem, rým tam pohozený šmrncnout veršem uhozeným... jsem si stoprocentně jist: píšu rýmovačku o ničem nemá cenu ji chtít číst! lépe poskakovat za míčem než louskat moje bláboly z nichž jenom oči zabolí

Miki_miki
17. 03. 2005
Dát tip
Rýmování,rýmování, někdy z toho nemám spaní.. Prý,že jako"Hrubky dělám".., jasno v tom však nějak nemám, myslel jsem,že písmenky, rozšířím všem panenky, myslel jsem,že pohladím, neééé od čtení"Odradím".., má li kritik potřeby,napsat svoje postřehy, ať mi pošle svoje foto,a já řeknu,co to?Toto?....... :o)

Noe1
11. 03. 2005
Dát tip
Bonmot docela zjímavej. Ale štve mne zneužívání kategorií.

Zbora
11. 03. 2005
Dát tip
JenaL: proč mám avi? Vyjadřoval jsem se snad k nějakému Tvému názoru??? Chceš asi vědět, co si o tom myslim :o) Definice rýmu samozdřejmě existuje...to bys mohl vědět...a dobrý rým se pozná třeba podle toho, že ti nepřipomíná dětskou říkanku jako třeba: pod postel kosti zakopu A uletim si do stropu dusi v kufru zachrastim a do nebe rozpustim pres myslenku se zaklonim struny ledu rozeznim kuzi co jsem roztrhal do zaclon ti ji namotal mit svoji velkou chvili zas vlasy plny morskejch ras libat potok v nocnim lese co vodopad muj lacne snese pramen lasky asi prece jak srdce nikdo neodnese... už víš?

Zbora
11. 03. 2005
Dát tip
Hastrmane tatrmane...to je skoro egzém...nezařádíme si?

hastrman
11. 03. 2005
Dát tip
zborouši :-)

a proto volám jako hrom, ať je koček milión! ;-))

čajprodva
10. 03. 2005
Dát tip
vína chuť se liší.. Hezky optimistická.. :-)

hastrman
10. 03. 2005
Dát tip
tak jsem zblil po vínku v papírovým kelímku víš?

hastrman
10. 03. 2005
Dát tip
samozřejmě... chybí mi tam zvratné "se" :-)))

jenaL
10. 03. 2005
Dát tip
kdokoliv tu napise vazane verse, tak se sesypepe presne takovato kritika:))) * i za kririku

hastrman
10. 03. 2005
Dát tip
myslíš, jako že tu všeobecně není přijímána rýmovaná tvorba?

Amah
10. 03. 2005
Dát tip
no to bych řek.... všude to tu hnije volnejma veršema

jenaL
10. 03. 2005
Dát tip
presne tak...nekde se ti versujou dve slova a hned si z toho nekdo rad udela srandu ze to je levny a podobne...me teda kritika moc osobne moc nezajima, ale je to srandovni pozorovat:))

hastrman
10. 03. 2005
Dát tip
haha hehe, tak to jste mě pobavili :-D tady si každej dělá srandu ze špatnejch rýmů - a to je sakrarozdíl

hastrman
10. 03. 2005
Dát tip
sakrryš, to nemělo bejt celý tučný... jsem ten tag zapomněl uzavřít :-)

Amah
10. 03. 2005
Dát tip
nojo chlape a proto každej jen tak pro jistotu aby ty jeho rými nebyly ty do kterejch se lidi naváží, nerýmuje (neveršuje) vubec

hastrman
10. 03. 2005
Dát tip
no, myslím, že na písmáku najdeš dost kvalitní rýmované poezie, jen hledat - ale to si radši každej zanaříká, jak je ten svět nespravedlivej a svou neschopnost sebereflexe raději svede na "ty druhý" že jo

Zbora
10. 03. 2005
Dát tip
Já pil víno z krabice ze Španělské vinice Pak jsem s hlavou točíce úplně zapomněl myšlenku. hastrman: Ty se nezdáš čoveče :o)

hastrman
10. 03. 2005
Dát tip
spím či bdím? proč bych se měl zdát? nemám rád noční můry :-)

Zbora
10. 03. 2005
Dát tip
Už se s Tebou nebudu bavit!!! Jen s originálem :o))

hastrman
10. 03. 2005
Dát tip
hihi :-)

Náhodou - i Lyryk píše vázaný verše!

Spirit
10. 03. 2005
Dát tip
skvělý* jinak hastrmane tak nam ukaž jak se to teda dělá..

hastrman
10. 03. 2005
Dát tip
co jak se dělá?

jenaL
10. 03. 2005
Dát tip
juuuuuu...neni to trosku subjektivni nazor...kritika je subjektivni a tobe se to nelibi, proto to je spatny rym...:)) ovsem definice rymu??? trosku se mi nechce verit, ze tohle z tebe leze...

Spirit
10. 03. 2005
Dát tip
hastrman:no dobrý rýmy přece, umělče.. heh takovejch "kritiků" jako seš ty je tady tři pr*ele a jsou jasný, bez jedinýho veršovanýho díla a tak maj potřebu to obhajovat takhle nebo já nevim.. hezky vecer :)

hastrman
10. 03. 2005
Dát tip
Achjo - a zadek si sami utřít umíte? příklad autorů, kteří používají vázané verše: jan(ek), Cinky už tu zmiňoval Lyryka, miroslawek, synáček, Armand, Paranoid_android... Speciálně pro Spirit: pár, byť nemnoho, rýmovaných věcí mám pod svým druhým nickem - ale jejich kvalitu si netroufám hodnotit - takže než začneš blábolit něco úplně mimo mísu o "kriticích" bez jedinýho veršovanýho díla (mimochodem: veršovaná je snad KAŽDÁ báseň :-P), nejdříve si zjisti skutečný stav věcí. Jinak nejsem kritik a nikdy jsem to o sobě netvrdil - kdybych byl, tahal bych za svým nickem označení "kritik". stačí?

Spirit
10. 03. 2005
Dát tip
hastrman:kdo se tě ptal na ty jmena...to snad kazdej vidi kdo tady pise vazany verse... promin za spatny vyjadreni, myslela jsem samozrejme rymovany dila.. a ten zadek si utrit umim, kdyz te to teda zajima ..bye (jo a nenapsala jsem kritik ale "kritik"..)

hastrman
10. 03. 2005
Dát tip
hehe... tak pak už fakt nevím o co ti jde. Měj se a už mě pod tohle dílo netahej, dík

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru