Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tak ako sa rozhodnúť???

14. 03. 2005
1
0
1553
Autor
hnewka

     Sú dvaja: ON a ONA...nadovšetko sa milujú, no zrazu príde rozchod! A to len kôli hlúposti, či neschopnosti urobiť komprimis. Chcete lepší dôvod? Povedané jedným slovom - neskúsení. Určite to už aspoň jeden z vás zažil...

     Vie mi tu teda niekto vysvetliť, prečo si dve osoby, milujúce sa navzájom, nedokážu sadnúť, rozumne sa porozprávať a všetko si vysvetliť? Prečo sa rozhovor točí okolo všetkého možného, ale ani jeden nie je schopný začať na tému "my dvaja"? Prečo si to musia komplikovať? Prečo otvorene nepovedia, že sa ľúbia? Čo je to, čo tomu bráni? Hrdosť? Pýcha? Urazenosť? A čo tak prejaviť pokoru a prekonať strach z možného nezáujmu? Čo sa tým stratí, ak to skúsime? Možno naozaj dostaneme posledný úder do srdca, ale už by sme si boli aspoň na čistom a skúšali ísť ďalej. Avšak taký odpal od milujúcej osoby? To by potom z jej strany láska určite nebola. Lenže my sme tu spomínali osoby MILUJÚCE SA NAVZÁJOM. Takže rátajme skôr s možnosťou, že z druhej strany príde pochopenie a dve zlomené srdiečka sa opäť nájdu. Nebol by takýto koniec šťastnejší? Takže vzniká otázka: Čo im bráni, aby sa aspoň jeden z nich o to pokúsil?...aby sa pokúsil oživiť dve mŕtve duše?...lež sama na sebe vidím, že hovoriť o tom je omnoho jednoduhšie, ale do kelu nestojí láska za toto prekonanie samého seba?...kuwa kde mám nabrať tú odvahu???

    ...


hnewka
30. 04. 2006
Dát tip
ak to pomoze...:)

Retro_BUS
30. 04. 2006
Dát tip
sa odstahujem na antarktidu

hnewka
30. 04. 2006
Dát tip
hlboke rany sa liecia dlho...a ver tomu ze ani po dvoch rokoch to este nebude ucelene...este dlho dlho po tom ti bude pri pohlade na tu osobu bit srdiecko...ale...pokial vidis ze to nema sancu tak sa netrap a skutocne sa zacni niecim zamestnavat...

Retro_BUS
29. 04. 2006
Dát tip
2 roky?!!!! ja si to rovno hodim

hnewka
29. 04. 2006
Dát tip
no tak to ti teda niet co zavidiet...ja to uz mam viac menej za sebou...je uz takmer 2 roky po rozchode a hoci nemozem povedat ze "to uz preslo", prisla som aspon na jednu vec: ze ta osoba si ma nezasluzila. Teraz sa snazim co najviac sa zamestnavat, z coho vyplyva co najmenej casu na premyslanie...prajem ti aby to tiez bolo za tebou - ci uz tak ze sa to vyriesis alebo zabudnes...

Retro_BUS
29. 04. 2006
Dát tip
preto, co pises tam hore

hnewka
29. 04. 2006
Dát tip
a preco az tak zle?

Retro_BUS
29. 04. 2006
Dát tip
na hovno

hnewka
29. 04. 2006
Dát tip
to Retro_BUS: tak ako sa dari?

Retro_BUS
23. 04. 2006
Dát tip
aj ty mi drz palce:)

hnewka
17. 03. 2005
Dát tip
to all: Dicky za vsetky vase komentare:) to Aššurballit: To uz tu bolo a nedopadlo to bohvie ako lebo sme nakoniec skoncili pri niecom uplne inom ako sme povodne planovali:) Takze radsej za triezva:) to all: Len vam chcem povedat ze moje trouble niekot pocul a vsetko sa zacina riesit. Ten dotycny sa sam od seba zacal vracat ku nasmu vztahu a zacali sme to riesit. Kazdopadne zatial spolu komunikujeme len cez sms ale malo by sa uskutocnit aj osobne stretko takze sa to nejak pohne. Takze mi drzte palceky aby som to nejak zvladla:)...cmuky:)

johny45
14. 03. 2005
Dát tip
Zaujimava uvaha. Paci sa mi. Tak to ale jednoducho chodi, ze dvaja, ktori sa miluju, spolu nemozu byt z roznych dovodov, casto kvoli ich vlastnej hluposti. Ale tak to asi musi byt. Ako v romantickych filmoch. Ja napriklad kvoli tomuto neznasam romanticke filmy, aj ked som velky romantik.:) Ja osobne mam tiez casto problem hovorit o svojich pocitoch a rozoberat vzajomny vztah. Ale nemam to problem napisat, takze u mna je toto cesta, ako prelomit lady a potom uz sa da aj rozpravat.:)

...opite sa...

To je pro mne moc uvážlivé, snad avi někomu fundovanějšímu..

zelva
14. 03. 2005
Dát tip
No já sice nejsem psychologická poradna...no mělo by se vlastně říci, že ještě nejsem nic, protože ještě nemám maturitu. No ale myslím si, že čas je nejlepší lék. Když jste spolu není nutné mluvit, tělo to zvládne samo a uvidíš sama, co všechno se dozvíš. No a pokud ty chceš, aby vše bylo jako dřív, tak v sobě musíš najít vnitřní sílu a přejít na verbální komunikaci a všechno si prostě musíte vyříkat. Bez komunikace to prostě nejde!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru