Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

O hvězdách a tak...

16. 03. 2005
8
0
4057

" ... je to ve hvězdách ... "

Když hvězdy v noci svítí,

náladě rozcuchané nechce se spát,

znuděný měsíc nad hlavou mě hlídá,

takže se vůbec nic nemůže stát.

 

Chci zpívat sloky loudavý,

s červeným vínem se naučit smát,

nad Tebou brečet už mě nebaví,

sama chci pít a celou noc hrát.

 

Zmizel strach ?! Za to mám zlost !

Na všechny krachy, na minulost.

Dnes chci pít, zpívat a psát,

o tom že nikdo mě nemá  rád !

 

Venku slunko měsíc střídá,

i přes mé protesty zas přichází den

s vína náladou se pomalu míchá,

dnešnímu svítání chci oznámit jen ...

 

 


Sem ráda, že se Ti líbí - i mě:-) Děkuju za zastavení!

Laia
19. 04. 2006
Dát tip
jéééé, tak to je opravdu hezký takový, nevim má to něco v sobě

:-) děkuju :-) ...bez mučení se přiznávám, že je psaná i s akordy, jen... měla sem trochu problémy se zařazováním do škatulky písňových textů - tak sem radši nezařadila a rozřazení nechala na mysli ostatních...:-)... děkuju za pochvalu - potěšila!!!

hochstapler
31. 03. 2006
Dát tip
možná by to byl dobrej písňovej text, ve spojení s dobrou hudbou by vzniklo snad něco víc než tahle na dobrou básničku ještě příliš amatérská skladba, ale pokud to čtu jako písňovej text, líbí se mi to..

css .... taky umim... Bééééééééééééééééééé

modrá_ovce
31. 12. 2005
Dát tip
Bééééééééééééééééééééééééééééééé

gr_4you
23. 10. 2005
Dát tip
hned mě napadlo že je to spíš píseň než báseň. No ale text hvězdiček se mi líbí, sedí to tam.

=o) děkuju ... ......=o) ....

Rosa_canina
08. 05. 2005
Dát tip
zhudebnene to je take moc hezke..jen ty vysky ze zacatku..jsou trosku vyssi jinak..moc Ti fandim zpivej dal krasko medova..a hlavne pis...:)))!

Rosa_canina
08. 05. 2005
Dát tip
mozna ze zhudebnene je to lepsi nez napsane....

:o) dik holky:o)... Ste hodnousi nejhodnejsi:o)!!!!

Rosa_canina
13. 04. 2005
Dát tip
Tak to pozor ja sem zlac nejvetsi...:)! Mej se ruzove krasko medova:)

Rosa_canina
11. 04. 2005
Dát tip
Jo, byla sem na nem!!! Hej, a ten Myšon to je kus chlapa:)))).. Ty a ta holcina v tom oranzovym triku taky dost valela.. ma dost drsnej chraplak:)))....jako supr hlas:)a vali na kytaru jako buh..skoro teda...nevim,ktera z tech dvou je lepsi...:)

dyt sou obe dve stejny... :o)...ale ty oranzovy trika byli drsny!! No a starej Myson to je dobrej ptak!!!! :o)!!

nadik_k
11. 04. 2005
Dát tip
TIP!!!

Rosa_canina
11. 04. 2005
Dát tip
dala bych este jeden tip...:)))) kdybych mohla DEJ PTAKUM PIT!!!!:) Sokole skol...horolezcum zlan:)

Rosa_canina
11. 04. 2005
Dát tip
dala bych este jeden tip...:)))) kdybych mohla DEJ PTAKUM PIT!!!!:) Sokole skol...horolezcum zlan:)

ruzicka :o)... Ty jo! To je dost hruba Brnenska skupina! :o) Ten posledni koncert!! Predpokladam zes ho videla a slysela! Proste narez:o)!!! snEk: dekuju dekuju! Za pochvalu i za vstevu i zatip i za vsecko :o) dekuju! Udelals si me radost! Taky mam rada noc ! Tak si tu dnesni uzij a preji pekne probuzeni:o)!!! dekuju!!!

Rosa_canina
29. 03. 2005
Dát tip
Me to trochu prijde jak od te svetozname skupiny DEJ PTAKUM PIT, nebo jak sa menuje..:)

Silvita : :o) děkujůůů - těším mě že se Ti líbí:)!!! Jehe: no jo:)... Ale dyž ...:-D Jak se máš? Co že nic neplodíš? Slza hvezd: no od redaktora a jeste k tomu hvězdy bych čekala větší pozornost:o) -JeremyMark uz vysvětlil důvod umístění hvězdiček:)... - S názorem souhlasim! Pri složitých básnických útvarech se mi potem rosí čelo:)Děkuju za návštěvu a Tvůj názor! JeremyMark: :o) díky za návštěvu a názor! romale: :o) čteš mezi řádky:)! Na papir sem to psala i s akordy , ale po mých kotrmelcich s ikonkou "texty písní" sem se bála zařadit do této kategorie:(.... Su srab:(... o uz není:)....

romale
17. 03. 2005
Dát tip
Tak to typ. A díky.

:o) není zač ja dekuju:o)

Silvita
16. 03. 2005
Dát tip
jůů, ... hej, já úplně cítím, jak mě hladí ty hvězdy po tváři. .... moc příjemné, takové hravé, Jitko :-) *tip

Jeheheman
16. 03. 2005
Dát tip
:o) možná bych jel v menším

Slza_hvězd
16. 03. 2005
Dát tip
** rýmovačky...příjemné ale básnicky dost slabé. Ty barvičky navozující hvězdy mě v tomto případě při čtení dost ruší...jen můj názor

romale
16. 03. 2005
Dát tip
Docela příjemná, odreagovávající věcička... spíš bych to asi viděl jako písňový text (po pár drobných úpravách)... A prosím Tě, ať s toho prologu zmizí to vé před tím ó... ...mě to hrozně irituje...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru