Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Posílám...

17. 07. 1999
0
0
2544
Autor
Jarka

Posílám po větru, slůvka, co zabolí, v kornoutcích lístečků, načichlé od smoly... Posílám po vodě, slůvka, co pohladí, v lodičkách leknínů, řekou, jež nechladí... Posílám po slunci, slůvka, co napoví, ve zlatě paprsků, zážitek vesnový...
Brepta
26. 07. 1999
Dát tip
Ten blbec Anonym jsem já...:-) Už jsem tu dlouho nebyl a ztratil jsem orientaci ve tmě...:-)

Jarka
26. 07. 1999
Dát tip
Díky za pochvaly...

Jsem ráda, že ses přiznal Brepto, vrtalo mi hlavou, kdo mohl napsat takovou krásnou kritiku..
Díky...

Nekro
22. 07. 1999
Dát tip
V tuhle noční hodinu mi srdce pookřálo.

snoopy
22. 07. 1999
Dát tip
..slůvka co zabolí.. co se v tom skrývá? něco jsi zamlčela? sloku, která by z pohlazení učinila polibek na rozloučenou?

Merle
20. 07. 1999
Dát tip
Hezký.

Anonym
19. 07. 1999
Dát tip
Posílám Ti po netu, milá Jarko, slůvka opěvné chvály. Snad Tě pohladím stejně jako jsi pohladila Ty mě, za což Ti patří můj velký dík. Je to fakt bezvadné a moc hezké. Prosím Tě, hlaď mě takto dál...:-)
MM - Cítím s Tebou, mám podobné smýšlení a lépe bych to neřekl.

slavek
18. 07. 1999
Dát tip
chtěl bych sedět u řeky a chytat lodičku tvých slovíček.
Chtěl bych spřádat tkaniny a ušít zlatý střevíček, pro Tvá slova..

MM
18. 07. 1999
Dát tip
Jarko - rád bych někdy napsal pozitivní a milou báseň, která by uměla pohladit jako ty tvé. Protože ač se to nezdá, i já mívám (ne často ale přece) období té "prosvětlené" nálady. Ale tehdy nevím, co napsat, aby to nevypadalo jako klišé. A tak se radši raduji beze slov (v řeči vázané). Depresivní nálada mi volá zpět mé múzy... Takže - je mi líto - ode mě se podobné básně asi nikdo nedočká. Ale mrzí mě to, mrzí. :-)

Jákob
17. 07. 1999
Dát tip
Tak to je pohlazeni :o)

IAGO
17. 07. 1999
Dát tip
Nelze než souhlasit s Jákobovým názorem. Je to pohlazení po duši. :-)

Jarka
17. 07. 1999
Dát tip
Díky!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru