Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

VÝPLATA

26. 11. 2000
0
0
1122
Autor
part

...plná nádrž...

jedu takhle ulicí zamnou stopařky mávají,mají narážky Volají jezdíme Tam i Zpátky jedu takhle po ránu rovnou po flámu Ty dvě píchačky chytají si na scačky stoupnul jsem na brzdu Ohnul je o PATNÍK hned jak jsem ho nasadil PRESERVATIV prorazil druhá holka ze zadu nabrala mi návnadu Hladila mne po KOULÍCH abych jí tam taky šplích obě jsem je Pocákal potom ještě přídavek Pětadvacet na zadek DOSTANETE příplatek H O L K Y zítra JEDU NAZPÁTEK !
JiKo
01. 12. 2000
Dát tip
Cože?

Vojtek
28. 11. 2000
Dát tip
Mešní víno saju rád avšak nejsem farního kamarád

Vojtek
27. 11. 2000
Dát tip
jiko

part
27. 11. 2000
Dát tip
Jiko pro mne jsou hospody Španělská vesnice. Zkus to v tom vašem " SVATOSTÁNKU" (v hospodě ) Vhoďit do placu, třeba to dobře vymněníš za OHNIVOU VODU !

part
27. 11. 2000
Dát tip
Vojtku zajdi v neděli na hrubou mši, věřím, že Jiko se stebou rád podělí.Pokud není SOUKROMNÍK! Když ne Jiko - tak náš farář Max se s tebou jistě rozdělí.Vojtku není to žadný klep, Max má mešního vína plný sklep!

JiKo
27. 11. 2000
Dát tip
No mezi chlapama v hospodě asi uspěješ dokonale. To není přízemní to je podzemní ...

clovrdik
26. 11. 2000
Dát tip
:-)) zasmál jsem se, jo, pobavilo mě to. Kór když si vzpomenu, že tady na Teplicku máme tu vyhlášenou E55, a když jedu kolem, tak se mi zvedá. Žaludek.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru