Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Idylka pražské noci

28. 11. 2000
0
0
1186

ach ta romantika

Na chodník zapadlé uličky sníh si tiše a pomalu padal Za oknem třesoucí plamínek svíčky s knotem a voskem se hádal. Na lednovou bílou Prahu snášela se zvolna noc tma čtverečních sáhů přebrala nad námi moc.
Sníh je skvělá věc, je to to jediné, co je na zimě hezké a vono to neni. Jina docela dobrý.

proste cekam na snih jako blazen, aby mi mohl prijemne krupat pod podrazkama pri prochazce. Takze mi to pripada spis predaktualni...

Prokletí
07. 12. 2000
Dát tip
já zase čekám na jaro ... myslel jsem předaktuální, jen jsme si nerozuměli... ;o) m.

Miracleion
04. 12. 2000
Dát tip
Ač je v prvním čtyřverší trochu kulhavý rým, vše je napraveno díky "tma čtverečních sáhů". Líbí se mi ta tichá upomínka zimní atmosféry.

Prokletí
04. 12. 2000
Dát tip
velmi hezké ... první sloka mi piřpadá velmi dobře propracovaná z hlediska obsahu, nejasnosti ve fromě lze přehlédnout... jen, není to trochu přeaktuální? m.

Sadaf
28. 11. 2000
Dát tip
Jo, přesně jako PetrLarva,...moc hezky to evokuje takovou tu zimní náladu procházek noční, zasněženou Prahou, kdy si třeba odskočíme na grog k Černému volu a pak se tiše projdeme Nerudovkou...

clovrdik
28. 11. 2000
Dát tip
jo jo, a pak hurá do Perlovky ...

suva
28. 11. 2000
Dát tip
clovrdik - huš :c)

Jo kez uz by zacalo taky snezit a bilo by pohlcovalo Prahu a okoli, snezilo v udoli atd.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru