Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Západ slunce

20. 03. 2005
3
0
1344
Autor
numi

Taková malá vzpomínková. Doporučuji číst se džbánkem Moravského muškátu... (třetí z cyklu brněnských žalmů)

Až večer oblékne

mé město do červené,

vzpomenu si lásko na tebe.

 

Na tvé vlasy z červánků,

na muškáty ve džbánku,

na to, že aspoň na chvíli,

i v lednu mohou létat motýli.

 

Až večer oblékneš

mé město do červené,

vzpomenu si lásko na tebe.


_Rebelka11
05. 05. 2005
Dát tip
.. čistě náhodou teď piju červené víno Portugal... a k básničce chutná :-), t*

Jaroslávka
20. 03. 2005
Dát tip
Jednoduse mile:) *

vesuvanka
20. 03. 2005
Dát tip
hezké, milé, umím si ji představit zazpívanou.... TIP a ještě avi

Dorian
20. 03. 2005
Dát tip
hmm.

Torolfita
20. 03. 2005
Dát tip
Není to tak úplně můj "cap of tee", ale milé. Ano, milé to tedy je.

numi
20. 03. 2005
Dát tip
Jaroslávka - Děkuji za návštěvu. A přihoď něco ke svým dílkům... Mám rád Skácela i Pratchetta a tvoje prvotina byla výborná, tak bych se i těšil na něco nového... Michaela - Děkuji že jsi ke mně zabloudila... A omlouvám se, ale jsem zde nový a nemám vážně tucha, co je skryto za tím dotazem s klubíkem... :o)) Vesuvanka - Děkuji. Pokud budeš chtít, tak si můžeš u mně počíst o Brnu a já zase u Tebe o Vesuvu... Faktem je, že Vesuv je dál, ale Brno je přinejmenším stejně okouzlující... ;o) Dorian - mrkl jsem na tvá dílka a tohle asi není ani tvůj šálek čaje, co? ;o) Ale díky moc za návštěvu. Torolfita - Dalo by se dodat, že možná i roztomilé... ;o) Díky za návštěvu a kritiku.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru