Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Avíza? Nezapomínejte, prosím.

28. 11. 2000
2
0
4302
Autor
Vio

Proč auditko? Napište, co si o tom myslíte VY.

Jsem moc rád, že při posílání kritiky existuje možnost dát avízo ostatním kritikům a upozornit je tak na svůj názor. Možná o to někteří z nich nestojí, ale já rozhodně ano. A právě proto mě mrzí, že tak málo lidí tuto možnost využívá. Docela rád bych u děl, na které reaguji, sledoval názory ostatních. Proto vás prosím, využívejte častěji této možnosti a posílejte avíza. Hledat zpětně každý den dílka, na která jsem reagoval, je značně neefektivní a zbytečně to zdržuje. Děkuji S úctou Violator
Anonym
18. 02. 2001
Dát tip
Vio, nevím proč, ale zjišťuji, že prohlížím li díla přes AUTORY stávám se anonymem :o( Trochu jsem dnes chtela projít Tvá dílka. K avízkům, byť dodatečně, mám Merleózní přístup. Snažím se minimálně otravovat nezúčastněné. zolli

Anonym
03. 01. 2001
Dát tip
b

JiKo
13. 12. 2000
Dát tip
Ramona: dík za zobecnění mě :-) Neporadím ti, prostě koukneš a uvidíš. Jako když dostaneš dárek...překvapení ... co chceš slyšet? ps: bez avízek

Ramona
12. 12. 2000
Dát tip
JiKo, co kdyby jsi neklikal ty, aby neměla avíza spousta dalších lidí, kterých se to netýká ~ ~ ~

Ramona
12. 12. 2000
Dát tip
JiKo, nemusím klikat, ale jak mám vědět předem, kdo poslal avízo zbytečně, nejsou jenom od tebe, ty jsi byl akorát nejlepší příklad

PeerGynt
12. 12. 2000
Dát tip
jojo, avízo, to my jsme si už s Violátorem zkusily viď? :-)

PeerGynt
12. 12. 2000
Dát tip
bože !!! ... zkusili ...

Ramona
11. 12. 2000
Dát tip
Kalinko, to vůbec ne, JiKo avízuje hlava-nehlava ~ ~ ~

kalinka
11. 12. 2000
Dát tip
to máš recht! ALe věřím, že ho to časem pustí, zvláště, až se zase zaláskuje!:o)

JiKo
11. 12. 2000
Dát tip
Dyť víte o koho jde a kdo to posílá tak není jednoduššího postupu než nekliknout !!!

Merle
07. 12. 2000
Dát tip
kalinka :-))))))))) avízní dvoření... hň hň hň

Ramona
06. 12. 2000
Dát tip
JiKo, dělej v mém případě ten nepravidelný výběr, jak jsi to učil Kalinku. Nic ve zlým, ale nejvíc avíz, ke kterým nevidím důvod mám od tebe ~ ~ ~

kalinka
06. 12. 2000
Dát tip
Ramona: dvoří se?!:O)

Merle
05. 12. 2000
Dát tip
ono to už mělo fungovat tak, že po přečtení by se avízo smaalo samo... ale to buď nefungovalo pořádně, nebo se to někomu nelíbilo... Co třeba udělat mazání avíz zvlášť z každého dne (data), a navíc je podle data seřadit?

Prokletí
05. 12. 2000
Dát tip
myslím, že mám třeba někdy potřebu se k avízu vrátit nebo se třeba jen nejdřív kouknu, jestli tam nějaká mám a později se jim věnuju... samosamzání mi nepřipadá šťastné... to řazení mi nepřipadá nutné m.

Merle
05. 12. 2000
Dát tip
prokletí: nutné? to že se nové avízo objeví uprostřed jejich výpisu (u mě dost dlouhýho) ti přijde v pořádku?

Prokletí
05. 12. 2000
Dát tip
já jich mám též nemálo a procházím je vždy všechny. tudíž je mi to jedno... m.

Vio
05. 12. 2000
Dát tip
Jsem pro řazení ;-) Eventuelně přidat výběr... řazení podle data nebo autora.

Prokletí
05. 12. 2000
Dát tip
jak, chcete, jen říkám, že pro mne to nebude mít užití, jestli pro Vás ano, dobře Vám tak ... ;o) m.

kalinka
05. 12. 2000
Dát tip
Jsem ráda, že udělavše zde ze sebe totální blbku jsem přispěla ku vezdejší osvětě!:o))) Už to užívám, Jikáčku, takže děkuji, po naspaných hodinách po předchozích ignorovaných potřebách spánku se chemie mozečku ustálila na přijatelnou formu a tak to ten vředík na krku porostlej vlasama celkem easy vstřebal a ani ho to nebolelo!:O)))))

ALOHA
04. 12. 2000
Dát tip
Tynic, Merle, a rire mi hovoria z duše. Páčila by sa mi možnosť zmazať upozornenia na kritiky po jednom ALOHA

ALOHA
04. 12. 2000
Dát tip
pardon, myslela som zmazať po jednom avíza.. popleta

Merle
04. 12. 2000
Dát tip
ALOHA: poradím ti.... otvírej si je všechny v nových oknech, a až budou všechna otevřená, můžeš je všechna smazat a pak začít pročítat... ale mazání po jednom... no možná to Olda udělá

ALOHA
04. 12. 2000
Dát tip
Merle, ďakujem, ale to nepôjde.. často musím od Písmáka celkom odbehnúť a všetky okná pozatvárať, (aby to neprasklo v práci)..nie si ho ešte namnožiť vo viacerých oknách :-(

Lyryk
04. 12. 2000
Dát tip
Kdyby se přidalo ještě jedno zaškrtávátko, chci posílat avíza od této kritiky (s podmínkou ?? kolik dní) k dialogu "Přidat vlastní názor - kritiku" leccos by to vyřešilo. Alůžko, tobě mohu poradit jediné, sleduj datumy u avíz, je to také spolehlivé vodítko, budeš-li postupovat ve čtení podle času, zbývá ti vždy jenom zapsat si poslední čas čtení :-)

JiKo
04. 12. 2000
Dát tip
No jak říkám

Prokletí
04. 12. 2000
Dát tip
avízka? jak to jen mohlo být vlastně bez nich .. užívám a rád, kritická sféra pak má možnost ovlivňovat sebe samou mezi autory ... a to jí myslím jen přispěje k lepšímu... m.

Gimi
03. 12. 2000
Dát tip
Díky díky díky.JIKO to vůbec není špatný nápad.

JiKo
03. 12. 2000
Dát tip
Gimi já vím :-))))))))))))))

Gimi
01. 12. 2000
Dát tip
jŮ TEN NÁVOD SE MI DOCELA HODÍ,TAK JAK TO BYLO KLIK PODRŽET,UF

Gimi
01. 12. 2000
Dát tip
No asi to funguje.Doufám.Ještě ta druhá možnost.6jůva no fakt.Oldíku si nejlepší,díky,díky,díky....

Gimi
01. 12. 2000
Dát tip
Hehe a teď je tam maj všichni a několikrát.Promiňte,lae fakt jsem to musela vyzkoušet.Za tu nápovědu musím přidat típek.Jo a co ty avíza?Docela mi udělá radost,když si na mě někdo s avízkem vzpomene.Hlavně,když to týká mojí kritiky.Myslím,že je to fajn.Taky jsem se je už naučila posílat.Ještě jednou díky.

Eternal
01. 12. 2000
Dát tip
Gimi, ikdyž avízo pošleš milionkrát z jednoho dílka, přijde každému od Tebe jenom jedno. Písmák je inteligentní, takže zbytečně nezahlcuje, pozná chceš tapetovat avízkama a tak všechny sečte jen v jedno. Tak a tady máš to avízo, které se týká Tvojí kritiky. :o)

ruby
01. 12. 2000
Dát tip
jiko tleskam ti za uzasne skoleni pro kalinku:-)) muj nazor se vzacne shoduje s merlem, aviza ano pokud maji, pro timto obstastnenou osobu, urcity vyznam. chapu, vio, ze si rad poctes, ale to muzes, aniz bys od kazdeho z nas dostal avizo, ne? naopak, mezi zaplavou kritik, ktere si muzes volne precist dle libosti, te ma prave avizo upozornit na to, ktere je "pro tebe" psane s laskou:-)

JiKo
01. 12. 2000
Dát tip
Já bych byl pro to abych si mohl při odeslání kritiky zaškrtnout políčko a automaticky dostávat avízko od děl který si zaškrtnu při změně Gimi děkuj i mě :ů-)))

kalinka
30. 11. 2000
Dát tip
Jiko a další: prostě mi tvůj manuál neřiká lautr prdku, takže jinak: nešlo by to i pro jinak myšlenkově a vstřebávajícně se pohybující lidstvo????!!!!:o) Ani tvůj návod mě "neukojil" a jsemť nadále "za blbou" /snad za to můžou 3 járy s MacIntoshem together:o)- naděje,že to zlomím:O)/, ale nic mi to neříká. Fakt se nechci cejtit, že jsem blbá či v jistých kanálech ucpaná, ale tohle prostě isn´t way just for my understanding a nevim kudyma vlastně dál..:o((( rire: asi máme příbuzný problém či pocit vůči odkazům na mraky svých vyprodukovaných a "nereflektovaných" kritik - ovšem nereflektovaných čistě z důvodu: kdositomákurvafixzapamatovatkdemilionkratikskrátkousdokoholiv????!:o)))) za třetí/:o)))) Zas mi tu někdo udělal "ŽLOUTENKU" Proč a jak?!:o))

JiKo
30. 11. 2000
Dát tip
Školení pro Kalinku!!!
Příklad viz nahoře obrázek. Chci li poslat kritiku autoru JDqH a Eternal, kliknu myší na bod A /červeně/ stisknu a držím klávesu SHIFT a pak kliknu na bod B. Tím se mi označí vše co leží mezi body A a B. /Kdybych chtěl avízo poslat JDqH a Tynicovi tak kliknu na A a potom stisknu a držím klávesu CTRL a kliknu na Tyndu čímž Eternal nebude zobrazen/. Dále. Do chlívku F napíšeš svůj text Té :-) a můžeš ještě zaškrknout C tj dílu dáváš TIP či D kritika půjde poštou do zpráv a zobrazí se jen autorovi a E !!!! a zde pozor E znamená, že dílo kritizuješ vážně tedy dle pomyslných pravidel skutečné kritiky a ostatní to poznají, že tvůj text kritiky se zobrazuje na žlutém podkladě. Celou kritiku odešleš kliknutím myši na bod G. Už to chápeš? Párkrát si to tady zkus a zítra tě vyzkouším. Pošli mi Avízo!

JiKo
30. 11. 2000
Dát tip
Omlouvám se Oldovi za zneužití aoutorských práv na design :-))))

rire
30. 11. 2000
Dát tip
Merle: Sorry, zřejmě nedostatečné vyjádření. Nechtěl jsem avíza nahrazovat celá - pouze jednu z jejich funkcí. Seznam kritik by byl prostě jen seznam a když do něj najedeš, akorát uvidíš co se změnilo a ne že by tě to zahltilo avízky :) To by bylo z bláta do louže. :)) Zrovna o odstranění tohoto problému jsem se bavil a nenapadlo mě, že by to šlo vyložit ještě takhle. :)) Le pétite rire

rire
30. 11. 2000
Dát tip
jo to přeavízkování mi připomíná ten nádherný kreslený vtip: oběšenec se houpe nad počítačem, na jehož obrazovce svítí hláška: NEW MAIL 2GB

Mahoney
30. 11. 2000
Dát tip
nezapomínám - jen zbytečně neotravuju, stejně jak Merle :-))

Eternal
30. 11. 2000
Dát tip
Tenhle systém avíz je plně dostačující. A ten kdo zapománá avíza, o tom si myslím své, ale nikterak ho nehubuju, je to jeho věc :o) Rire neděs, nebo se oběsím taky :o) 2GB by mě vyčepaly paušál na dva roky dopředu. Koukám však že VIOvi by to vůbec nevadilo.. hej tak Ti posílám avízo :o) a všem taky :o)) (Mahoney a Merle sorry, ale chci abyste si to taky přečetli)

Merle
30. 11. 2000
Dát tip
rire: jenže já deně odešlu tak třicet kritik... a většinou se pod každou něco zase objeví.... možná volba, na tohle dílo chci vždy avízo.... ale to by zase byl trochu technickej problém.... možná mít databázi děl, "ostře sledovaných" max 10... u kterých by to vždycky dalo vědět o každé změne.... a jedno všééééém :-))

jorel
30. 11. 2000
Dát tip
já píšu avíza většinou tehdy, když reaguji na reakci někoho jiného, než autora. jinak souhlasím se všemi ,o))

rire
30. 11. 2000
Dát tip
Merle: no prave o takove databazi se bavim. Seznam nebo databaze - vzdycky to je v pohode interpretovat jako textovy soubor :-) A ani to nemusi dat vedet - prave je na Tobe jestli sledujes ta dila nebo ne. Dalsi moznost je mit volbu dila do sveho seznamu zarazovat a nebo z nej vyrazovat. Pohodicka. >]

JiKo
29. 11. 2000
Dát tip
Káličko:-)) Avízo se označuje nad tebou zmíněnými 3 chlívky á dva tři. Je tam seznam jmen a dělá se to tak, že kikneš na jméno a to zmodrá a po odeslání mu to pošle avíza další možnosti jsou: kliknout na 1. jméno sjet dolů a se SHIFTEM kliknout na poslední čímž se označí všechna ména anebo klikat náhodně se stisklou klávesou CTRL a tím provést nepravidelný výběr /btw: tak jak se to píše v manuálu k obsluze operačních systémů Windows :-))))/ Pak když u sebe klikneš na svůj nick vlevo žlutě a pak na Avíza vidíš kdo poslal avízo tobě. Konec hlášení (mám u tebe smaženej sýr :-)))

Merle
29. 11. 2000
Dát tip
Jiko: no já jich mám přes třicet... ale pročítám je radši, než nový dílka, takže mi to až tak nevadí... ufo, musím podotknout, že každé avízo od tebe vždy potěší, bez ohledu na význam... ;-)))

Vio
29. 11. 2000
Dát tip
Já ty avíza prostě chci a chci a chci a... !!! ;-))) Ne, vážně, je vidět, že nejsem tak úplně jediný, který o ně stojí, i když uznávám, že ne v každém případě. Ale jak to rozlišit? No, každopádně vás žádám o zasílání avízek mé osobě ;-))) A teď vám je všem pošlu ;-))) *chicht*

Silly
29. 11. 2000
Dát tip
Vio, exkluzivně Tobě budu avíza zasílat vždy, jak jen uvidím zářit v kritikách Tvé ctěné jméno :-)) howgh

Merle
29. 11. 2000
Dát tip
Hele, Olda by mohl udělat v osobním nastavení "autoavízo"... tzn. kdekoliv by se objevila tvoje kritika, a někdo tam něco dalšího připsal, automaticky (pokud bys tu volbu zapnul) by ti to poslalo avízo.... ale to by pak šlo do stovek avíz denně........ a jedno VŠEM.... MUHAHAHA :-)))))

Vio
29. 11. 2000
Dát tip
Já chci AUTO!!! i AVÍZO!!! i STOVKY!!! ;-)))

rire
29. 11. 2000
Dát tip
Hmms. Avíza jsou pouze jednostranná záležitost, navíc zneužitelná (i třeba neúmyslně). (zneužít ve smyslu abuse - nadměrně využívat, zneužívat) Osobně by mi mnohem více vyhovoval seznam kritik, které jsem sám postnul (tak jako už je udělán seznam kritik, které postli jiní autoři k mým výtvorům). Seznamu by stačil jednoduchý tvar - jméno díla, ke kterému jsem se vyjádřil, a aktuální počet kritik (při opravdu dobré vůli programátora i počet naposledy zobrazených kritik, barevně odlišený). Dílo by se zobrazovalo jen jednou (narozdíl od jednotlivých kritik). Možnost volby, zdali budu sledovat vývoj by tedy zustala na mně. Naprogramovat to není zas až tak težké. :) AVÍZA :)

Merle
29. 11. 2000
Dát tip
rire: to by ovšem znamenalo číst všechna díla z minulýho dne znova... (teda když se ke všemu vyjádřím)... to teda nezní moc funkčně ale jako další možnost (vaše poslední kritiky) by to šlo... jen tím ale ty avíza nenahrazovat... BTW: zneužitelný je tu skoro všechno (díla, kritiky), ale kupodivu takovejch pitomců, co by si tím krátili čas, tu moc není...

JiKo
29. 11. 2000
Dát tip

JiKo
29. 11. 2000
Dát tip
To já tak z lásky k viovi mu poslal Avízo :-)) sory už se to nebude opakovat :-)

Rivka
28. 11. 2000
Dát tip
dtto Tynic... pak člověka občas přechází chuť se dívat na avíza vůbec...:)

Merle
28. 11. 2000
Dát tip
avíza posílám jen, když se můj názor nějak dotýká, nebo náleží jiné kritice, případně chci, aby ten konkrétní člověk byl o mém názoru informován... jinak ne a občas mě štvou takoví ti, co prostě označí všechny lidi, aby někdo náhodou nepřehlídl jejich reakci... na druhou stranu se takhle občas dostanu k starým dílkům a koukám co všechno tam přibilo, a jak kdo reagoval... ať každej užívá dle svýho vědomí a svědomí

Koom
28. 11. 2000
Dát tip
jojo, nedavno sem pod neco jako prvni napsal jenom smajlik, rozjela se diskuse ja ted mam kazdej den deset avizek co se me vubec netykaj:-))

Lyryk
28. 11. 2000
Dát tip
Na stránce Nových kritik u každého autora máme možnost si prohlédnout kritiky svého oblíbeného autora, s tím se dá říci, že Avíza již nemají tu důležitost. Je vleklým problémem, že je zde neustále nutné popularizovat nové funkce, je to hlavní bolest této jinak celkem zdařilé stránky.

papouch
28. 11. 2000
Dát tip
Merle přibívá kritiky. Hřebíkem na zeď. :-)))))) nééééé Merle nebyj mne tím klackem..... :-)))) A šup Ti tam avýzo. Teď vážně. Avíza ANO, ale .... jako šafránu. Než něco takového použiju, tak si to řádně rozvážím.

JiKo
28. 11. 2000
Dát tip
Veřejně se přiznávám, že jsem spíše Avízotvorec, pouze v případě, že píšu jen smajla tak neavízoruju Perun s váma

Eternal
28. 11. 2000
Dát tip
Ufo, třeba já jsem rád za každý avízo :o)

JiKo
28. 11. 2000
Dát tip
Nevím co vy ale já mám cca 20-25 avíz denně a díky mé aktivitě řekl bych že jich nemusíte mít tolik tak jaký plýtvání časem? /Nepíšu to sem abych machroval, ale pro srovnání/

Silly
28. 11. 2000
Dát tip
Jsem ráda za avíza, která se nějak týkají mé kritiky, ale jinak ...ušetřený čas raděj věnuji čtení nových děl - a i tak ho moc nezbývá...

kalinka
28. 11. 2000
Dát tip
s vrozenou analytickou úchylkou pitvám kdekoho, ale trošku mi tu schází systémová cestička, která byla k mání třeba na xpressu kdysivá - snad ještě i je, jíž bylo možno dosíci kritik konkrétních pisatelů rešeršní formou, což značně redukovalo veškeré naše obdobné patálie zde probírané. Taky už se asi v životě nepodívám na všechny své perly a shity, které jsem tu utrousila, ale možná kvůli tomu páchat harakiri nebudu, a taky to rozchodim. Jinak systém avízek - veškeré manuály včetně této nápovědy mi nejsou až tak úplně srozumitelné svým slovníkem snad nebo čím - takže NIKDY NEVÍM, CO MÁM MAČKAT!! tzn.: 1/Tip nechci posílat vždy!!! 2/soukromě autorovi - to si zas ti druzí nepočtou a event budou ochuzeni o to se do něčeho krásně namontovat a uplatnit své duševní pochody 3/vážná kritika je pro mě svazujícím termínem, neb si nejsem jista, zda-li reakce typu... fakt se ti to povedlo ... lze považovat za VÁŽNOU kritiku, takže to taky užívat nemohu!!! Může mi někdo prozdradit, jak teda kurvadrát mám avizovat a nebýt zároveň v rozporu s výše uvedenými á,dva,tři????!!! Děkuji za "rozsvícení"!!! /pokud neavizujíc nějaké doznám/:o))) Tak dobře - ale jen vyjímečně a cuká mi při tom ruka!:o(

JDqH
28. 11. 2000
Dát tip
Si máš pravdu, Vio, ale já to často prostě zapomenu... :-(

Eternal
28. 11. 2000
Dát tip
Avíza jsou prostě geniální, když se správně používají. Viva avizo.

Tynic
28. 11. 2000
Dát tip
Mě kaká že avíza používá řada lidí zbytečně a já strácím čas zbytečnými klikáními na mnou již přečtená díla, jen abych zhlédl čísi "duchaplný komentář".... Můj názor je : S Avízky šetřit ! Hawg...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení

© Dobrý spolek

Nahoru