Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Miminko, Mimínek a bulánčí havěť

23. 03. 2005
2
0
1714
Autor
Tygřík

Další z cyklu o Mimínkovi a Miminku.

Bulánek – vyšší forma života, někdy označována zkratkou

E.A.P. /extrémně agresivní polštář/.

 

 

Miminko, Mimínek a bulánčí havěť

 

   Jednou přišel Mimínek za Miminkem a řekl: - Zdá se mi a obávám se, Miminko, že se nám tady usídlila bulánčí havěť. Pořád za sebou slyším ten charakteristický vražedný chechot Bulánků. Když se otočím, nikoho nevidím a chechot stejně stále neustává. Miminko odpovědělo: - Ba jo, taky mám furt husí kůži. Musíme s tím už opravdu něco udělat. Tohle je už hodně nebezpečné stadium. Miminko objednalo knihu Bulánčí havěť od Srabíka Velkého. Miminko a Mimínek se vydali na nákupy. Koupili si dvoje M-29, jednu brokovnici, dva kulomety AK-47, 3 granáty F-1 a jednu pancéřovku RPG-5. Potom také najali bodyguarda se „sapíkem“ a „bambitkou“. Šli domů a tam se připravili. Miminko šlo potom do svého pokoje vystaveno nečekané hrozbě. Ozval se výstřel a kulka se zaryla do zdi vedle Miminka. Miminko bleskově zareagovalo a na prozrazeného Bulánka poslalo kulku, která se mu zaryla přesně do srdce. Bulík upustil svou zbraň, chytil se za ránu a spadl na zem, kde se kolem něho vytvořila loužička krve a peří. Miminko si šlo pro kulomet a zásobní zásobník. Mimínek šel zatím do sklepa, kde ho přepadla 3-členná banda Bulánků a Mimínek to schytal jen jednou kulkou do boku. Bodyguard kulku vyňal a ránu ošetřil a zašil. Řekl: - Máte štěstí, pane Mimínku, není to nic vážného. Počítám, že jich tady bude asi tak jenom 25. Teď už jich zbejvá „jen“ 21. Miminko se šlo podívat na půdu a když tam objevilo 6-člennou skupinu Bulánků, tak tam hodilo 2 granáty F-1-čky. Miminko seskočilo právě včas. Domem otřásly dvě silné exploze a pak už se jen snášelo opálené zkrvavené peří z půdy. Bodyguard podotkl: - Teď už jich zbejvá jenom 15, jestli správně počítám. Mimínek se šel podívat na balkón a najednou byla na balkón zahájena prudká palba zezdola a z protější kůlny. Mimínek vzal RPG-7ičku a vystřelil na kůlnu. Kůlna se rozletěla a s ní se rozletěli i 2 Bulánci. Pak vzal poslední F-1čku a hodil jí pod balkón. Nastala exploze a další 3 Bulánci byli na onom světě. Bodyguard: - Deset? To zmáknem! Ale to neměl říkat, protože z kouta zasvištěla kulka a proťala mu hlavu skrz naskrz. Mimínek vzal brokovnici, vykopl Bulíkovi snajperku a brokovnicí ho proměnil na hnusnou sračku. Šel na balkón, ale ještě než na něj vkročil, zasáhla balkón střela z raketometu a balkón byl fuč. Mimínek vzal okamžitě bulánčí snajperku a požádal Miminko, ať ho kreje střelbou z kulometu. Miminko krylo výtečně a dokonce zasáhlo 3 Bulánky. Konečně našel Mimínek raketometčíka, zaměřil ho a zastřelil. – Už jen 5 Bulíků, řeklo nadšeně Miminko. Vtom přilétly 3 kulky a zaryly se Miminku do břicha. Miminko spadlo na zem, ale žilo. Mimínek odvlekl Miminko do bezpečí a vzal si kulomet, s nímž vzápětí skolil 4 Bulánky. Najednou se objevil boss. Byl tlustší a měl neprůstřelnou vestu. Mimínek nabil RPG-5 a zamířil na bosse. Vyletěla raketa a bossovo tělo roztrhala. Vrátil se k Miminku a vyndal kulky. Ránu ošetřil a zašil. Potom byl důstojný pohřeb bodyguarda. Již více se u Mimínkových bulánčí havěť neukázala.

KONEC

 

/22.března 2005/


No teda! Speciální vydání Teletubbies.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru